برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید
;

طراحی میز کاری متفاوت برای سلامت کارمندان

طراحی میز کاری متفاوت برای سلامت کارمندان شرکت آسپیروس (Aspirus) برای تأمین سلامتی کاربران کامپیوتری، میز کار جدیدی ابداع کرده است که به کاربر اجازه می‌دهد به‌طور ایستاده با آن کار کرد و هم‌زمان با آن، بتواند پاها را آزادانه حرکت بدهد.
شاید شما هم درباره فواید ایستاده کارکردن چیزهایی شنیده باشید. بسیاری از کارشناسان درباره سبک زندگی این روزهای ما و ساعات طولانی نشستن پشت کامپیوترها هشدارهایی را داده‌اند. از همین رو شرکت آسپیروس (Aspirus) برای تأمین سلامتی کاربران کامپیوتری، میز کار جدیدی ابداع کرده است که به کاربر اجازه می‌دهد به‌طور ایستاده با آن کار کرد و هم‌زمان با آن، بتواند پاها را آزادانه حرکت بدهد.
به گزارش Gizmag این میز هوشمند می‌تواند با تلفن هوشمند ارتباط برقرار کرده و به کاربر اجازه دهد تا ایستاده به کارهای روزمره خود بپردازد. این میز کار هوشمند آسپیروس همچنین می‌تواند از مدت زمان ایستادن یا نشستن شما اطلاعاتی گردآوری کند و با توجه به حسگری که بر‌ آن تعبیه شده است، مدت زمان دور بودن شما از کامپیوتر شخصی‌تان را در حافظه‌اش حفظ کند. این وسیله می‌تواند در هر میز کاری استفاده شود. بالا و پایین رفتن صفحه‌نمایش بر محور عمودی این میز کار، از طریق یک موتور بدون صدا صورت می‌گیرد و تنها به چند ثانیه زمان نیاز دارد. اما آنچه واقعاً این میز کار را از سایر میزها مستثنا می‌کند، وجود حسگر کوچکی بر روی آن است که از طریق بلوتوث با تلفن هوشمند کاربر ارتباط برقرار می‌کند. این حسگر مادون‌قرمز همراه با یک حسگر دما ترکیب شده و در داخل این واحد قرار می‌گیرند تا از حضور یا عدم حضور شما پشت میز اطمینان حاصل کنند. این حسگرها به اپلیکیشن‌ اجازه می‌دهند تا اطلاعاتی دقیق از حالات نشستن و ایستادن کاربر پشت میزش را طی شبانه‌روز ثبت کند. به‌علاوه این میز کار توانایی کار با نرم‌افزارهای iOS و Android دارد./

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

دیدگاه و نظــرات