برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

درد مفصلی

درد مفصلی

سلام اقای دکتر برام ازمایش نوشتین ولی چون شهرستانم فعلا نمیتونم بیام مطب ؛ من علایمی شبیه ارتریت دارم که ازمایشات قبلیمو دیدین اونو رد کردین و آز جدید نوشتین anti ccp چهار ماه پیشم ۴ و منفی بود و چند روز پیشم ۲۱ و خیلی بالاتر از نرمالش بود rf + و crp - بود و ana من اردیبهشت 0.26 تیرماه 0.5 و شهریور 0.74 بود و اینکه rf و crp مدام در حال تغییره یه مدت حس سوزن و تب و کمردرد زیادی داشتم با چندتا حرکت کمر بهتر شدم نگرانم لطفا پاسخ منو بدین از اسلام ابادغرب هستم و rbc و mchc کمترازنرماله. دردهای مفصلی ، تب خفیف ، سرگیجه و سوزش استخوان هم دارم.
سلام آزمایشات سرولوژی تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله کیت آزمایشگاهی یا فرد آزمایشگر می باشد اصولا تشخیص بیماری و یا بررسی فعالیت بیماری با شرح حال و معاینه فیزیکی میسر است.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

یک ماهی میشه گز گز صورت دارم هر بار یک طرف سرم درد شدید می کنه که با قرص سردرد ومیگرستاپ هم خوب نمی شم سی تی اسکن سرم چیزی نشون نداده.آرتریت روماتوئید هم دارمنوشین بیات۱۳۹۴/۰۹/۲۲

با سلام توسط پزشک مغز واعصاب باید معاینه شوید و چون در ارتریت روماتویید مز من احتمال در گیری مهره های گردن می باشد MRIگردن نیز بایستی انجام شود

دیسک کمر دارم و اخیرا خشکی صبحگاهی آزارم میدهد.غلامحسین علیشیری۱۳۹۶/۰۱/۲۰

با سلام اینطور به نظر می آید که خشکی صبحگاهی شما ارتباط معناداری با دیسک کمر شما ندارد و بیشتر در زمینه بیماری های روماتیسمی باشد. بهتر است با پزشک روماتولوژیست مشورت نمایید.

درد در داخل گودی کمرادمین بهپو۱۳۹۷/۰۴/۰۹

با سلام درد کمر عموما به خاطر دلایل زیر است 1) سبک زندگی نادرست برای مثال نشستن طولانی مدت 2) ضعف عضلات حمایت کننده از کمر 3) بیماری های کمر مثل دیسک یا روماتیسم ستون فقرات که احتمال کمی دارد. برای بهبودی توصیه میشود ابتدا سبک زندگی خود را بهبود دهید ورزش های کمر از جمله ورزش ویلیامز را مرتب انجام دهید بصورت موقتی از مسکن های موضعی و خوراکی استفاده نمایید و آب درمانی را جدی بگیرید در صورت عدم بهبود بایستی توسط یکی از همکاران متخصص بررسی شوید.

آیا مصرف پردنیزولون تاثیری بر عود بیماری هوچکین دارد؟احمد سلیم زاده۱۳۹۴/۱۱/۰۳

سلام اگر عود درد مفصل مربوط به عود ارتریت روماتویید باشد می توان درمان را مجددا و با مشاوره انکولوژیست تجویز کرد

دیدگاه و نظــرات