برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

درمان روماتیسم

درمان روماتیسم

بیماری روماتیسم دارم چه داری هایی درخانه استفاده کنم که برای همیشه خوب بشم؟
با سلام.هنوز درمان قطعی برای بیماری روماتیسم وجود ندارد ولی با پیشرفت های خوبی که در این زمینه صورت پذیرفته می توان در صورت پیگیری درمان زندگی بهتری را تجربه کرد.درمان های این نوع بیماری ها معمولا طولانی مدت است .تشخیص فعالیت بیماری با یافته های بالینی و آزمایشگاهی است.حتما با یک پزشک روماتولوژیست حضوری مشورت نمایید.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

لطفا راهنمایی فرمایید تا کی بایستی آمپول ریمیکاد را ادامه بدهم آیا می توانم پردنیزولون را قطع کنم ؟ آرتریت دارمغلامحسین علیشیری۱۳۹۳/۱۰/۱۲

با سلام در بیماری روماتوئید تصمیم در خصوص تعدیل دوز دارو و یا تغییر در نوع دارو بر اساس شدت بیماری از نظر بالینی و یا یافته های آزمایشگاهی توسط پزشک تنظیم می شود. در صورت شدید بودن بیماری و یا عدم پاسخ به درمان های استاندارد داروی بیولوژیک توصیه می شود و مدت زمان آن بر اساس شدت بیماری توط پزشک با تجربه تعیین می شود.

رماتیسم مفصلی حادکریم مولا۱۳۹۶/۱۲/۱۳

سلام عزیز. ماهیت بیماری های روماتیسمی وبخصوص آرتریت روماتویید عود پذیری آن ودر درصدی از آن مقاومت جدی به درمان است. من نمی دانم آخرین مراجعه بیمار ومصرف دارو ها به چه صورت است؟! بیمار بایدبداند که با یک بیماری مزمن که درمان قطعی ندارد سر و کار دارد..درمان ها ممکن است درطول زمان نیز عوض شوند...درسیر این بیماری ممکن است آرتروز نیز عارض شود وتحرک بیمار را بطور جدی تحت تاثیر قرار دهد...لذا توصیه می کنم مراجعه مکرر ومنظم برای پزشک خود داشته باشد. اگر مدت مدیدی مراجعه نکرده باشد ممکن است کاندید داروهای بیولوژیک باشد. ممکن است نیاز به مشاوره ارتوپدی وانجام دانسیتومتری نیز داشته باشد...درنهایت قطع دارو بدون اجازه واطلاع پزشک وعدم مراجعه ، کار درستی بنظر نمی رسد.. بیمار مجددا تشریف بیاورند باکمال میل در خدمتشان خواهم بود.

رماتیسم در کودکاننریمان یاسری۱۳۹۶/۰۸/۰۲

با سلام .به احتمال بسیار زیاد تشخیص بیماری کودک شما بیماری JRA است ،که با درمان مناسب پیش اگهی خوبی دارد.ولی ضروری است درمان تحت نظر روماتولوژیست کودکان ادامه یابد .قل دوم در صورت نداشتن علائم مفصلی نیاز به اقدامی ندارد.

دیدگاه و نظــرات