برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

رماتیسم مفصلی حاد

رماتیسم مفصلی حاد

سلام.مادرم 63 ساله و مبتلا به روماتیسم مفصلی.قبلا بیمار دکتر کریم مولا بودن خوب شدن دوباره بیماری اوت کرد الان نه ساله که زمین گیر شدن واز ناحیه مفاصل آسیب دیدن وخشک شدن توانایی حرکت دادن اندام های خود را ندارند ودیگر به درمان ادامه ندادن لطفا راهنمایی نمایید.
سلام عزیز. ماهیت بیماری های روماتیسمی وبخصوص آرتریت روماتویید عود پذیری آن ودر درصدی از آن مقاومت جدی به درمان است. من نمی دانم آخرین مراجعه بیمار ومصرف دارو ها به چه صورت است؟! بیمار بایدبداند که با یک بیماری مزمن که درمان قطعی ندارد سر و کار دارد..درمان ها ممکن است درطول زمان نیز عوض شوند...درسیر این بیماری ممکن است آرتروز نیز عارض شود وتحرک بیمار را بطور جدی تحت تاثیر قرار دهد...لذا توصیه می کنم مراجعه مکرر ومنظم برای پزشک خود داشته باشد. اگر مدت مدیدی مراجعه نکرده باشد ممکن است کاندید داروهای بیولوژیک باشد. ممکن است نیاز به مشاوره ارتوپدی وانجام دانسیتومتری نیز داشته باشد...درنهایت قطع دارو بدون اجازه واطلاع پزشک وعدم مراجعه ، کار درستی بنظر نمی رسد.. بیمار مجددا تشریف بیاورند باکمال میل در خدمتشان خواهم بود.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

قصد دارم با خانمی ازدواج کنم که تقریبا چهار سال رماتیسم مفصلی و درد در مچ دست چپ دارد آیا این بیماری ارثی است؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۲/۰۹/۲۷

با سلام بیماری های روماتیسمی عمدتا ماهیت مزمن داشته و نیاز به درمان طولانی مدت دارند بعضی از بیماری های روماتیسمی در بارداری خاموش می شوند مانند آرتریت. ولی برخی دیگر مانند لوپوس ممکن است در بارداری شعله ور شوند. بهتر است راجع به نوع و شدت بیماری با پزشک معالج ایشان مشورت نمایید. مقالاتی در این سایت با موضوع زندگی زناشویی و روماتیم وجود دارد

تورم و ورم مفاصل ناشی از آرتریت روماتویید کمپرس آب گرم میتونه کمک کنه یا آب سرد؟آیا بیماری من خوب میشه؟احمد سلیم زاده۱۳۹۲/۰۴/۰۴

با سلام قسمت عمده بیماران آرتریت روماتوئید با درمان های معمول و اقدامات نگهدارنده دچار بهبود نسبی در علائم و نشانه ها می شوند در بسیاری از موارد که بیماری کنترل است می توان با حداقل دارو بیماری را در حالت خاموش نگه داشت. بهبودی کامل به معنای قطع کامل تمامی داروها در درصد کمی از بیماران( ۱۰ تا ۲۰ درصد) اتفاق می افتد. توصیه می شود با توجه به سابقه طولانی بیماری در شما با پذیرش بیماری و تطابق با آن تحت نظر روماتولوژیست درمان ها را بطور دقیق پیگیری نمایید.

درموردبیماری رماتیسم میخواسم کمکم کنیدمحسن اخیانی۱۳۹۵/۰۴/۱۷

سلام.در کرج مطب خانم دکتر محتشم و دولتشاهی جنب بیمارستان قائم و یا مطب اینجانب سر کوچه بیمارستان کمالی می توانید تشریف بیاورید. اگر از نظر مالی مشکل دارید خانم دکتر دولتشاهی بیمارستان رجایی و اینجانب روزهای چهارشنبه بیمارستان البرز ویزیت داریم.

3 ساله آرتریت روماتئید دارم. آمپول رمیکید برایم تجویز شده. مزایا وئ معایب این دارو چیست؟احمد سلیم زاده۱۳۹۳/۰۲/۰۵

با سلام معمولا قسمت عمده بیماران روماتوئیدی با درمان های استاندارد معمول کنترل و درمان می شوند. ندرتا برخی از بیماران نیاز به داروهای بیولوژیک پیدا می کنند این داروها داروهای با طیف وسیع و گران قیمت در عین حال موثر می باشند. تاثیر این داروها به معنای قطع درمان نیست. این داروها در کنترل بیماری نقش موثر دارند.

دیدگاه و نظــرات