برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

درمان دیسک کمر

درمان دیسک کمر

با سلام بنده ام ار ای گرفتم تنگی خفیف در مهره های l4 وs2 دارم .و ام ار ای در موقع درد شدید گرفته شده ولی امروز پس از استراحت دو روز درد از بین رفته ولی سوزش در پا چپ هست به مقدار کم. آیا با اب درمانی و فیزیوتراپی فابل درمانه یا باید اوزون تراپی و تزریق انجام بشه پیشنهاد شما چیست؟
سلام.با فیزیوتراپی و استراحت معمولا علائم بهتر میشود.دو مورد آخر توصیه نمیشود.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

آیا کلسیم را می توان بعد از مصرف گوشت استفاده کرد؟ با وجود بیماری پوکی استخوان،و تنگی کانال نخاعی، پیاده روی مفید است یا مضر؟محسن اخیانی۱۳۹۶/۰۵/۰۱

سلام مصرف کلسیم روی اهن خوراکی بصورت قرص و یا اهن سبزیجات موثر است  وروی اهن گوشت خیلی تاثیری ندارد ولی باز هم بهتر است با فاصله باشد  بهتر است کلسیم را وسط شام بخورید که معمولا گوشت کمتری مصرف می شود. پیاده روی روی زمین صاف مسىله ای ندارد و اگر تنگی کانال دارید تا حدی که موجب  درد نشود می توانید پیاده روی  کنید.

درد کمرم به ساق پا میزند.چه کار باید کرد؟انوشه حقیقی۱۳۹۶/۰۵/۰۷

با سلام.اگرچه جهت اظهار نظر قطعی نیاز به معاینه شما وجود دارد ولی فعلا تا مراجعه به پزشک شاید استفاده از کیسه آب گرم یا ماساژ دادن با پمادهای موضعی کمک کننده باشد.

با سلام من خانمی 33 ساله هستم بعد از زایمان دچار کمردرد و درد عضلات شدم اوایل فکر می کردم از عوارض سزارین است اما همچنان درد ادامه داشت با مراجعه به متخصص ستون غلامحسین علیشیری۱۳۹۳/۰۱/۲۲

با سلام کمر درد هایی که با استراحت تشدید یابند عمدتا به علت بیماری های روماتیسم ستون فقرات می باشد و بلعکس کمر دردهایی که با استراحت بهتر شوند می توانند در زمینه بیماری های غیرالتهابی مانند بیماری دیسک و یا آرتروز و یا تنگی کانال نخاعی باشد. تشخیص نوع علت بیماری با شرح حال دقیق ، انجام معاینه و آزمایشات مربوطه است. مصرف سولفاسالازین و پردنیزولون صرفا در بیماری های التهابی مفاصل مورد استفاده قرار می گیرد. توصیه می شود در این خصوص با مشورات پزشک روماتولوژیست درمان نمایید.

دیدگاه و نظــرات