برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

آیا علائم روماتیسم دارم؟

آیا علائم روماتیسم دارم؟

27 سالمه و الان حدودا هشت ساله که به طور کامل متوجه فرم ضربدری زانوهام شدم.زانو درد شدیدی دارم به حدی که نشسته نماز میخونم.اکثرا قفل شدگی زانو برام پیش میاد.بعلاوه تقریبا تمامی مفاصل بدنم درد میکنه و صدا میدهوتوان مالی برای مراجعه به پزشک رو ندارم.لطفا راهنمایی بفرمایید که در چ وضعیتی هستم.فعالیت خانگی زیادی دارم.متاهلم.با تشکر
سلام تصمیم گیری در مورد نوع درمان به شدت انحراف و آسیب مفصل بستگی دارد. شاید حتی نیاز به عمل جراحی داشته باشید. توصبه می کنم به درمانگاه ارتوپدی یکی از بیمارستان های دانشگاهی مراجعه فرمایید.  تا آن زمان از ایستادن طولانی، بالا و پایین رفتن از پله و نشستن روی زمین خودداری کنید. نماز روی صندلی خوانده شود و از توالت فرنگی استفاده کنید.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

آرتریت روماتوئیدمسعود مهدوی۱۳۹۷/۰۷/۱۸

سلام شرح حال کافی نیست شما باید معاینه شوید و آزمایشات رؤیت شود و سپس برایتان تصمیم گیری شود

مادرم 55 سال دارد چند سالی است که پا درد و زانو درد دار که همیشه به متخصص ارتوپد مراجعه میکردیم اما حالا درد شدید شده. به چه دکتری مراجعه کنم؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۴/۰۲/۱۶

با سلام شایع ترین علت درد زانو در خانم های بالای 50 سال بیماری آرتروز می باشد.افتراق بین آرتروز و یا آرتریت توسط روماتولوژیست صورت می گیرد که درمان هرکدام متفاوت می باشد.

با سلام من چه بیماری دارم؟! محسن اخیانی۱۳۹۴/۱۱/۰۷

احتمال آرتریت روماتوئید مطرح است ولی باید توسط یک روماتولوژیست معاینه شوید. تست های تکمیلی مثل Anti-ccp ,Anti-Mcv نیز انجام دهید.

1 ساله دارم رمیکید میزنم ولی نزدیک داروی بعدی میشه دردم زیاد میشه. کمک کنیداحمد سلیم زاده۱۳۹۳/۰۳/۰۹

با سلام داروی رمیکید داروی نسبتا خوب در جهت درمان آرتریت روماتوئید مقاوم می باشد ولیکن در درصدی از بیماران ممکن است علیرغم درمان پاسخ متناسب نباشد که نیاز به بازنگری در نوع درمان دارد چنانچه با درمان شاخص های آزمایشگاهی و مفاصل دست های شما خوب هستند ممکن است علت درد زانوی شما چیز دیگری باشد که بایستی توسط پزشک معالج مشورت نمایید.

دیدگاه و نظــرات