برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

کمر درد و سوزش آن

کمر درد و سوزش آن

سلام.27 سالمه و دودا 15ساله کمردرد دارم که والدینم بهم رسیدگی نکردند و الان هم به دلیل عدم توان مالی نمیتوانم به دکتر مراجعه کنم.12 سالگی از ارتفاعی پرت شدم که درد از همون زمانه.موقع دراز کشیدن چند ثانیه سوزش در وسط کمردارم.و در طول روز هم کمر درد دارم.بیشتر درد در وسط کمرمه.
با سلام با توجه به مزمن بودن درد کمر شما نیازمند تصویر برداری از مهره های کمری هستید و در صورتیکه جهت ویزیت مشکل دارید به کلینیک های دانشگاهی مراجعه کنید که نیازمند هزینه نمی باشد .

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

بیماری as دارم چه ورزش هایی برایم مفید است؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۴/۰۲/۰۲

با سلام تشخیص بیماری اسپوندیلیت آنکلوزانت بر مبنای یافته های بالینی ، رادیولوژی و آزمایشگاه می باشد. وجود HLAB27 به تشخیص کمک می کند ولیکن منفی بودن آن رد کننده نیست. بیماری AS دارای طیف وسیعی از تظاهرات بالینی از نوع خفیف یا سیر سریع می باشد ، در این بیماری انجام ورزش های مناسب ستون فقرات یا لگن کمک موثری در پیشگیری از عوارض بیماری می کند.

حدودا 5 ماهی میشه که وقتی رو صندلی میشینم دردی در قسمت چپ سینم احساس می کنم با توجه به شرح حال گفته شده مشکل چیست؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۳/۱۲/۰۷

با سلام با توجه به شرح ذکر شده عارضه درد نگران کننده نیست توصیه می شود به مدت 1 ماه اصول ارگونومی را رعایت کرده و ورزش های ویلیامز و مکنزی را انجام دهید. در صورت عدم بهبودی توصیه به معاینه دقیقتر توسط پزشک متخصص می شود.

سلام .بنده چند سال است که دچار لغزش مهره های کمر هستم.توصیه به بیماران دارای فتق کمر(دیسک کمر) برای من هم مفید است؟نوشین بیات۱۳۹۴/۰۹/۰۵

ضمن عرض سلام ورزشهای مخصوص کمردرد در سایت مناسب هستند راه رفتن در استخر نیز مناسب است. دکتر بیات

تشدید کمر درد با پیاده روی و ورزشثریا شادمانفر۱۳۹۶/۰۵/۰۷

با سلام. برای کمردرد پزشک روماتولوژیست بهتر میتواند کمک کند. شما در حدی مجاز هستید پیاده روی کنید که کمردرد نشوید. ورزشهای جهت تقویت عضلات کمر توصیه میشود.

دیدگاه و نظــرات