برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

تشدید کمر درد با پیاده روی و ورزش

تشدید کمر درد با پیاده روی و ورزش

باسلام و احترام چندسال است کمر درد دارم. به توصیه پزشک پیاده روی میکنم اما بعد از پیاده روی دردم تشدید میشود بطوری که بعد از ورزش روی مهره آخرکمرم متورم میشودودردشدیدتحرک رابرایم مشکل میکند.گاهادرمچ دست و مچ پاهم احساس درد دارم.سابقه بیماریهای روماتیسمی هم درخانواده وجود دارداماچندسال پیش آزمایشات من روماتیسم را نشان نداد.برای دردکمرم به پزشکهای زیادی مراجعه کردم اما مفید نبوده حال به چه پزشکی باید مراجعه کنم؟! ممنون از راهنمایی شما
با سلام. برای کمردرد پزشک روماتولوژیست بهتر میتواند کمک کند. شما در حدی مجاز هستید پیاده روی کنید که کمردرد نشوید. ورزشهای جهت تقویت عضلات کمر توصیه میشود.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

همسرم از درد شدید کمر و گردن رنج میبره و ام آر آی چیزی نشون نداده. مشکلش چی می تونه باشه؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۴/۰۷/۰۴

با سلام در دردهای ستون فقرات در افراد جوان ومیانسال که با استراحت بهبودی نداشتنه ویا فته های تصویر برداری توجیه کننده آن نیست بایستی توسط روماتولوژیست بررسی از نظر بیماری اسپوندیلوارتریت صورت گیرد.

کمرم در بعضی از حالات مانند خوابیده و .. درد میکند!!غلامحسین علیشیری۱۳۹۳/۰۲/۱۶

با سلام با توجه به نوع فعالیت شما ضروری است در موقع انجام فعالیت های کاری اصول ارگونومی را مراعات کنید. انجام ورزش های تقویت کمر مانند ورزش های ویلیامز و مکنزی به شما کمک موثری می نماید

کمر درد و سوزش آنالهه دولتشاهی۱۳۹۶/۱۱/۰۱

با سلام با توجه به مزمن بودن درد کمر شما نیازمند تصویر برداری از مهره های کمری هستید و در صورتیکه جهت ویزیت مشکل دارید به کلینیک های دانشگاهی مراجعه کنید که نیازمند هزینه نمی باشد .

روش درمان دیسک خفیف کمر چیست؟حرکات اصلاحی یا دارو؟محسن اخیانی۱۳۹۵/۰۳/۱۹

با سلام .در بعضی موارد ام آر آی بصورت کاذب مثبت است. شما باید نورتریپتیلین 10 میلی گرم شب + حرکت درمانی و آب درمانی جهت درمان استفاده کنید و در محیط کار و زندگی دستورات بهداشتی کمر و ارگونومی کمر را رعایت کنید.

دیدگاه و نظــرات