برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

درد ناگهانی زانو و پا ها در خواب

درد ناگهانی زانو و پا ها در خواب

سلام و عرض ادب گاهی در خواب ناگهان زانوهایم درد شدیدی میگیرد به گونه ای که بی تاب میشوم و نمیتوانم تکانشان دهم بعد (البته گاهی هم سایر نقاط پا مثل قوزک پا میگیرد) بعد از این که درد آرام شد ؛ بدنم شروع به لرزیدن کرده به طوری که دندان هایم به هم ساییده میشود حدود ۵ دقیقه، لطفا راهنمایی ام کنید
با سلام اگر استرس و درگیری های فکری دارید ممکن است به این دلیل باشد ولی حتما لازم است توسط یک پزشک معاینه شوید.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

درد زانو پس از عملادمین بهپو۱۳۹۷/۰۴/۰۷

با سلام پاسخ قطعی به سوالات شما فقط با بررسی و معاینه توسط پزشک متخصص امکان پذیر است. اما به جهت تسکین درد میتواید از پماد های مسکن موضعی و یا مسکن های خوراکی به صورت محدود استفاده نمایید. علاوه بر این  نرمش های مربوط به زانو, آب درمانی و مراقبت های طبی روزمره از زانو  به شما کمک فراوانی خواهد کرد.

درد شدید و مکرر در زانو ، ساق و کف پا در روز هر دفعه در نفطه ای متفاوت و در یکی از پاها نشانه چیست؟نوشین بیات۱۳۹۵/۰۳/۲۹

با سلام. شما حتما توسط روماتولوژیست ویزیت و معاینه شوید و تست های مربوط به روماتیسم و کمبود ویتامین ها برای شما در خواست شود در ضمن کاهش استرس و ورزش های مربوطه موجود در سایت هم به شما کمک می کند.

<p>زانو درد</p>ادمین بهپو۱۳۹۷/۰۹/۰۲

<p>با سلام درد توام با تورم زانو ها از علایم مشکلاتی نظیر اسپوندیلیت انکیلوزان ، التهاب کیسه بورس محافظت کننده از مفصل، نقرس ،استئوآرتریت ،آرتروز پسوریازیس ،آرتریت روماتوئید ، لوپوس ،ضربه ، شکستگی استخوان،وارد شدن بخشی از استخوان یا غصروف درون فضای مفصل، هماتوما ،کشیدگی و رگ به رگ شدن یا&nbsp; پارگی مینیسک می باشد که تشخیص آن با معاینه حضوری توسط پزشک متخصص امکان پذیر است.</p>

زانو دردادمین بهپو۱۳۹۷/۰۷/۰۹

با سلام درد و صدای زانو به دلیل ایجاد اختلالی در مفصل شما پدیدار شده که برای تشخیص علت و درمان باید توسط متخصص معاینه شود.

دیدگاه و نظــرات