برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

درد زانو پس از عمل

درد زانو پس از عمل

با سلام من در سال ۹۲/۷ تاندون ومینیسک زانوی راستم رو عمل کردم توسط دکتر امیر شهریار آریا منش.امسال رفتم فوتبال در حال بازی زانوی پام پشت سر هم صدا داد (مثل صدای قولنج )البته چندین بار اینطوری شود ولی درد نداشتم ولی الان ی مدتی هست سمت چپ کنار زانوم درد میکنه بعضی وقت ها که پام رو روهم میزارم زانوی راستم خیلی کم چوب میشه.از پماد ویشکا برای دردش استفاده کردم کمی بهتر شده .ولی درد همچنان هستش.لطفا راهنمای بفرمائید.(جسارتن اگر احتیاج به دارو ومکمل هست راهنمای بفرمائید)با سپاس .حامدآریاخرم از مشهد
با سلام پاسخ قطعی به سوالات شما فقط با بررسی و معاینه توسط پزشک متخصص امکان پذیر است. اما به جهت تسکین درد میتواید از پماد های مسکن موضعی و یا مسکن های خوراکی به صورت محدود استفاده نمایید. علاوه بر این  نرمش های مربوط به زانو, آب درمانی و مراقبت های طبی روزمره از زانو  به شما کمک فراوانی خواهد کرد.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

آرتریت روماتوئیداحمد سلیم زاده۱۳۹۷/۰۴/۲۸

آرتریت روماتوئید معمولا سبب درگیری کمر نمی شود برای درد کمر باید سایر عوامل مورد بررسی قرار گیرند.

عمل جراحىادمین بهپو۱۳۹۷/۰۵/۱۸

با سلام میزان استراحت و مراقبت بعد از عمل با صلاحدید پزشک با توجه به شرح حال بیمار تعیین می شود اما در حالت نرمال فرد می‌تواند بعد از یک ماه به زندگی عادی خود برگردد. بعد از یک ماه ورزش‌ها سنگین‌تر می‌شود و بیمار می‌تواند از دوچرخه ثابت هم استفاده کند و بعد از دو و نیم تا 3 ماه بیمار می‌تواند بدود.

مادر من 48 سالشه.همیشه پاهاش درد میگیره دردی که میگه انگار رگهام جمع شدند و احساس ضعف و بی حالی میکنه در پاها.گاهی میگه پاهام قفل میکنه. مشکل مادرم چه می تواند باشد؟احمد سلیم زاده۱۳۹۲/۰۲/۱۳

با سلام قفل شدن مفصل زانو( اگر واقعی باشد) به هنگام راه رفتن بیانگر آسیب جدی در رباط های داخل مفصل می باشد که تشخیص نوع آسیب با انجام ام آرآی است.اصولا در آزمایش های معمول علت درد های پا مشخص نمی شود تشخیص درد در ارگان عموما با انجام معاینه بالینی و در صورت نیاز اقدامات تصویر برداری میسر می باشد.

<p>درد ران پا و زانو و پشت زانو</p>الهه دولتشاهی۱۳۹۸/۰۴/۱۹

<p>سلام شما میتونید جهت معاینه به خانم دکتر میر فیضی مراجعه کنید .</p>

دیدگاه و نظــرات