برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

آرتریت روماتوئید دارم و تصادف کردم. آینده شغلیم چه میشود؟

آرتریت روماتوئید دارم و تصادف کردم. آینده شغلیم چه میشود؟

سلام دکتر بنده شش سال هست که آرتریت روماتئید دارم و 33 ساله هستم. هشت ماه پیش پاشنه پایم در یک حادثه شکست و هفتاد روز داخل گچ بود بعد باز کردن دکتر روماتولوژی بنده گفت مچ پایم درگیر روماتیسم شده و الان درد بسیاری دارم در راه رفتن مشکل دارم آینده شغلیم در خطره لطفا راهنمایی کنید بنده رو.
سلام اگر بیماری روماتوئید شما در کل کنترل شده هست و فقط درد مچ پا دارید باید علل دیگر بررسی شود و در ضمن آزمایشات شما در نشان دادن فعالیت بیماری روماتوئید میتواند کمک کننده باشد.بهتر است با پزشک روماتولوژی مجددا مشاوره نمایید.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

چند سوال در مورد آرتریت روماتویید دارم. با تشکرغلامحسین علیشیری۱۳۹۲/۰۸/۰۸

با سلام در بیماری روماتوئید بایستی طی ۶ ماه درمان مناسب ترکیبی داروهای تعدیل کننده سیستم ایمنی مانند متوتروکسات و سولفاسالازین و پردنیزلون و در صورت نیاز تزریقات مفصلی بیماری را از نظر بالینی و آزمایشگاهی کنترل کامل نمود. چنانچه بیماری با درمان ترکیبی با دوز کامل کنترل نشود و یا اینکه بیمار با این درمان ها دچار عارضه شود در این مرحله توصیه به شروع داروی بیولوژیک می شود

آرتریت روماتویید فعال دارم برای کاهش وزن از دستگاه دراز و نشست استفاده کنم برایم مضر است؟احمد سلیم زاده۱۳۹۳/۱۰/۱۹

با سلام بیماری آرتریت روماتوئید معمولا بر روی مهره های کمر عارضه مستقیمی ایجاد نمی کند. ورزش دراز و نشست برای کاهش وزن تاثیر کمی دارد شما می توانید با اصلاح تغذیه و ورزش های هوازی مانند پیاده روی و آب درمانی و ... از کاهش وزن جلوگیری نمایید.

تغذیه در بیماران مبتلا به آرتریت چگونه باید باشد؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۶/۰۹/۲۹

سلام.با توجه به شدت بیماری بهترین منبع پزشک معالج خودتان می باشد. ولی توصیه کلی ما پرهیز از مصرف نمک،غذای ترش،مواد پروتئینی با مقادیر بالا می باشد.مصرف سبزیجات و مایعات و استراحت کافی و دوری از اضطراب توصیه می شود.

دیدگاه و نظــرات