برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

ضعف بدنی سمت چپ بدن از کتف تا مچ

ضعف بدنی سمت چپ بدن از کتف تا مچ

با سلام بنده مدتی است که سمت چپ بدنم البته بالاتنه از زیر بغلم تا مچ دستم شروع به درد میکنه و ضعف میره البته موقتی است و مواقعی که استرس دارم و عصبی میشم این حالت پیش میاد و بعد از چند دقیقه برطرف میشه البته من آزمایش کلی دادم که آهن خونم 9 است و در یک چکاب کلی که به عمل آوردم در نوار قلبم تغییراتی مشاهده شده. راهنمایی کنید.
سلام چون سمت چپ بدن هست در درجه اول مشکلات قلبی باید بررسی شود. وبه متخصص قلب مراجعه شود. اهن ۹ کم هست ولی در کنار سایر فاکتورهای اهن تفسیر میشود ولی نمی تواند عامل ان باشد.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

سلام مادر من چند وقته تو قدام آرنج ی تورم 3..2 سانتی داره که با فلکس کردن دست به داخل مفصل میره و قوامش متوسطه .دستش تا انگشتا بی حس میشه خشکی صبحگاهی هم نداره.راهنمایی بفرمایید؟محسن اخیانی۱۳۹۴/۱۰/۱۷

سلام بیشتر به نظر می‌رسد که تورم به خاطر آسیب تاندون عضله دو سر است. فیزیوتراپی و کار نکردن و استراحت دادن به دست کمک کننده است.

تمام استخوان های بدنم درد می کند. به کدام متخصص مراجعه کنم؟محسن اخیانی۱۳۹۵/۰۴/۰۸

سلام .می توانید به روماتولوژیست مراجعه نمایید.

دختر ۴ ساله من از دو ساعت پیش درد در ناحیه انتهایی از مچ پا تا نوک انگشتان درد شدید دارد . لطفا راهنمایی فرماییدغلامحسین علیشیری۱۳۹۵/۰۳/۱۵

با سلام. درد های حاد با شروع کمتر از 24 ساعت معمولا در کودکان با علتفعالیت های ورزشی و یا کفش های نامناسب می باشند. در صورت ورم مفصل و پایداری درد نیاز به بررسی پزشکی دارد.

با وجود مراجعه مداوم و استفاده از داروهای احساس درد شدید در کل مفاصل بخصوص در دستها و شانه ها همراه با تغییر شکل انگشت وسط دست.غلامحسین علیشیری۱۳۹۴/۱۰/۱۳

سلام تشخیص خاموش بودن بر اساس مجموعه شکایات بیمار مانند ورم مفصل خشکی صبحگاهی ویافته های بالینی وازمایشات میباشد .ممکن است عوامل دیگر مانند اضطراب باعث تشدید علایم شود که تشخیص با پزشک میباشد.

دیدگاه و نظــرات