برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

آیا دو بینی در شب به بیماری آتریت روماتوئید (روماتیسم) مربوط است؟

آیا دو بینی در شب به بیماری آتریت روماتوئید (روماتیسم) مربوط است؟

سلام وقت بخیر برادر من 27سالشونه مبتلا به روماتیسم،در حال حاضر دارو مصرف میکنند.داروهاشم کورتون دارد.و حالا مدتیه دچار دوبینی شده البته در شب و به نور خورشید حساس هست.ایا مربوط به روماتیسم هست؟خطری بینایی ایشون رو تهدید میکنه؟مممون از پاسخ دهی شما.
سلام.کورتون ممکن است موجب اب مروارید ویا خود بیماری اگر شدید باشد باعث التهاب چشم شود.باید حتما به چشم پزشک مراجعه کنند.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

رماتیسم مفصلی در بارداری تاثیر دارد روی جنینالهه دولتشاهی۱۳۹۷/۰۲/۲۰

سلام اول باید مشخص شود که روماتیسم دارد و بعد نوعش مشخص گردد و شدت بیماری تعیین گردد ، در غیر این صورت بدون ویزیت و معاینه بیمار نمیتوان اظهار نظر کرد .

آیا طب سنتی و تغییر رژم غذایی در درمان روماتیسم کافی است؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۶/۰۴/۲۰

با سلام. با اطلاعات داده شده شما مشخص نمی شود که مبتلا به چه نوع روماتیسمی هستید. بیماری آرتروز متفاوت از روماتیسم می باشد.در مواقعی که مقاوم به درمان باشد بایستی عمل جراحی انجام شود. در خصوص اینکه بیماری شما فعال است یا غیر فعال و استفاده صرف از رژم غذایی توصیه می شود با پزشک روماتولوژیست مشورت نمایید.

التهاب مفاصل در فواصل زمانی مختلفاحمد سلیم زاده۱۳۹۳/۰۲/۲۶

با سلام چنانچه درد یا خشکی مفصل به دنبال استراحت ایجاد شود و این شکل حداقل به مدت بیش تر از 2 هفته ادامه یابد ضروری از لحاظ بیماری روماتیسمی بررسی لازم توسط پزشک روماتولوژی صورت گیرد.

دیدگاه و نظــرات