برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید
;

داروی جدید آندومتریوز تایید شد

داروی جدید آندومتریوز تایید شد داروی «الاگولیکس» برای درد های متوسط تا شدید «آندومتریوز» طراحی شده است و به تایید سازمان غذا و دارو هم رسیده است.
داروی «الاگولیکس» برای درد های متوسط تا شدید «آندومتریوز» طراحی شده است و به تایید سازمان غذا و دارو هم رسیده است.
به گزارش «بهپو»، الاگولیکس پیشرفت چشمگیری در درمان این بیماری محسوب می شود و برای پزشکان و  مبتلایان به آندومتریوز یک انتخاب درمانی قابل توجه به حساب می آید.
داده های دو مطالعه که حدود 1700 زن مبتلا به آندومتریوز متوسط تا شدید در آن شرکت داشتند بررسی شد و مشخص شد الاگولیکس در کاهش درد این بیماری نقش موثری دارد.
در این مطالعات الاگولیکس سه نوع درد را کاهش می دهد: درد روزانه لگن در طول عادت ماهانه، درد لگن در دوره غیر از عادت ماهانه و درد آمیزش جنسی.
شرکت تولید کننده دارو می گوید الاگولیکس تراکم استخوان را کاهش می دهد؛ کاهش تراکم استخوانی با مصرف طولانی مدت بیشتر خواهد شد و پس از توقف مصرف دارو به طور کامل قابل بازگشت نیست.
این دارو باید روزانه دقیقا در یک زمان مشخص خورده شود.
به گزارش «بهپو» و به نقل از «وبمد»، آندومتریوز درد های لگنی مزمنی به همراه می آورد که در فعالیت روزانه زنان اختلال به وجود می آورد. محققان می گویند مبتلایان به آندومتریوز درمان های زیادی را پشت سر می گذارند تا درد خود را کاهش دهند  و این دارو گزینه جدیدی به پزشکان ارایه می کند تا درد آندومتریوز را درمان کنند./

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

دیدگاه و نظــرات