برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

زانو درد

زانو درد

سلام بنده تمام مفاصل زانو و آرنج در زمان خم و راست کردن صدا میدهد که تا چند وقت پیش درد نمیکرد الان یک ماهی هستش که زانو هام در میکنه و همان صدا در زمان نشستن و برخواستن شنیده میشه لطفا راهنمایی کنید؟
با سلام درد و صدای زانو به دلیل ایجاد اختلالی در مفصل شما پدیدار شده که برای تشخیص علت و درمان باید توسط متخصص معاینه شود.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

زانو درد شدید دارم و تشخیص روماتیسم منفی بوده است.با کاهش وزن درد زانو بیشتر ه شده.محسن اخیانی۱۳۹۵/۰۶/۰۵

سلام .علایم شما احتمالا کمبود منیزیم و یا ممکن است پای بی قرار باشد. پودر منیزیم روزی یک بسته میل کنید. کپسول گاباپنتین 300 میلی شبی یک عدد میل کنید. اگر علایم ظرف دو هفته کاهش پیدا نکرده مراجعه به پزشک روماتولوژیست توصیه می شود.

ورزش حرفه ای دو و میدانی میکنم. آیا امکان ابتلا به روماتیسم در من وجود دارد؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۲/۱۱/۳۰

با سلام امروزه معتقدند چنانچه فردی بخواهد در یک زمینه ورزش حرفه ای نماید بایستی از نظر وضعیت جسمی و میزان توانایی جسمی توسط متخصص مربوطه ارزیابی شود. از نظر پیشگیری برای ابتلا به بیماری روماتیسمی در صورتی که فرد علامت خاصی نداشته باشد توصیه خاصی نمی شود. برای درد زانوی دخترتان توصیه به انجام ورزش های مناسب و اصلاح فعالیت های جسمی می شود در صورت پایداری مشکل ضروری است توسط پزشک متخصص بررسی شود.

اضافه وزن و زانو دردادمین بهپو۱۳۹۷/۰۴/۰۵

سلام وزن بالا از عوامل مهم آسیب به مفصل زانو می باشد علائم گفته شده معمولا با کاهش وزن تقویت عضلات اطراف زانو با انجام مرتب نرمش های زانو و آب درمانی بهبود میابد. در غیر این صورت پیشنهاد می شود با پزشک متخصص مشورت نمایید.

ناتوانی در راه رفتن پس از تزریق در زانوالهه دولتشاهی۱۳۹۶/۰۷/۱۳

سلام در این مورد بدون معاینه نمیتوان نظر قطعی داد به پزشک معالج خود مراجعه کنید

دیدگاه و نظــرات