برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

لوپوس وازدواج

لوپوس وازدواج

سلام علاقمند به خانمی هستم که متوجه شدم بیماری لوپوس دارندوبا دارودارن کنترل میکنن؛خواستم بدونم ۱-ازدواج باایشون چه محدودیت هایی داره؟ ۲- آیااین بیماری بادارو کاملا کنترل میشه یابه مرورزمان روبه وخامت میره؟ من ۲۸سال دارم ومتارکه کردم ویک فرزند پسردارم.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

بارداری در لوپوسنوشین بیات۱۳۹۶/۱۱/۱۹

ضمن عرض سلام.برای‌ بارداری باید ۶ ماه لوپوس خاموش باشد و آزمایشات آنتی‌فسفولیپید هم انجام شود وتحت نظر‌ و با اجازه روماتولوژیست وترجیحا متخصص زنان پری ناتال باردار شوید.

آیا روماتیسم بر روی بارداری تاثیر می گذارد؟ آیا به بچه انتقال پیدا می کند؟احمد سلیم زاده۱۳۹۴/۰۲/۱۶

با سلام. بیماری روماتیسمی طیف وسیعی از بیماری ها می باشند که بر اساس نوع بیماری و شدت آن با ازدواج و بیماری می تواند تاثیرات متفاوتی داشته باشد.توصیه می شود با پزشک معالج مشورت شود.

<p>لوپوس</p>ادمین بهپو۱۳۹۷/۰۹/۱۹

<p>با سلام&nbsp;در لوپوس علیرغم در گیری کلیه ها با درمان مناسب امکان خاموشی بیماری وجود دارد ولیکن بایستی بیمار با حداقل دارو تحت درمان وکنترل باشند در فاز خاموشی بیماری معمولاامکان ازدواج وبچه دار شدن هست و میزان انتقال وراثتی در این بیماری کم است. ولی برای دادن جواب بهتر باید اطلاعات دقیق پرونده بیمار موجود باشد که بهتر است با پزشک معالج در این مورد مشورت صورت گیرد.</p>

دختری 28 ساله مبتلا به لوپوس با درگیری کلیوی هستم دچار کاهش وزن شدید شدم چه راه حلی وجود دارد؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۲/۰۱/۲۶

با سلام لطفا حتما اطلاعات شخصی خود را در پروفایل تکمیل نمایید. بیماری لوپوس در فاز فعال به علت بی اشتهایی با دلایل متعدد از جمله اختلال در متابولیسم بدن و یا دفع پروتئین و .. می شود.چنانچه بیماری شما در مرحله خاموش باشد ممکن است با مشاوره تغذیه و استفاده از داروهای محرک اشتها تحت نظر پزشک روماتولوژیست مشکل شما بهبود بیابد.

دیدگاه و نظــرات