برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

سوزش کتف راست و درد در قفسه سینه

سوزش کتف راست و درد در قفسه سینه

خانمی ٣٥ساله هستم مدت یک ماه هست که درد کمر دارم بعد از ٦جلسه فیزیوتراپی درد در گودی کمر خیلی کمتر شد مدت دوهفته هست احساس سوزش در کتف راست و چپ ازار دهنده شده به خصوص کتف راست به طوری که در هنگامً تنفس عمیق درد در قفسه سینه ازار دهنده میباشد همچنین در هنگام عطسه کردن . اهل سیگار و قلیان نیستم ولی همسرم گاهی قلیان میکشد .مشکل چیست؟
سلام.دردی که درقفسه سینه هنگام تنفس عمیق تشدید میشه علل متعددی دارد: 1-مشکلات داخل ریه یا 2-لایه سروز 3-ی اطراف ریه اگر التهاب داشته باشدمشکلات مفصلی درمحل اتصال دنده ها  درزمینه بیماریهای التهای ستون فقرات هم ازسایر علل میباشدگاه التهاب دیسک هم سبب تشدید علایم باسرفه خواهد شدبرای افتراق موارد فوق انجام معاینه دقیق الزامی است

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

درد قفسه سینهغلامحسین علیشیری۱۳۹۷/۰۴/۲۱

با سلام این ناراحتی ممکن است به قلب و یا ریه مربوط باشد و یا علل دیگر مثل وجود استرس دردهای عضلانی اسکلتی وغیره لازم است ابتدا توسط متخصص قلب و عروق ویزیت شوید

درد کتف چپادمین بهپو۱۳۹۷/۰۴/۳۱

 سلام اطلاعات شما برای گمان قطعی کافی نیست. اما درد کتف و دست ممکن است به دلایل متعددی نظیر درد های مصفلی, عصبی , مشکلات ریوی , قلبی و...  باشد با یک مخصص قلب و عروق مشورت کنید.

درد سینه و تریگلیسیرید بالابهرام پیشگو۱۳۹۶/۰۸/۱۲

با سلام، باید بررسی کامل تشخیصی انجام شود و برای چربی بالا نیز درمان مناسب انجام شود و چنانچه بعد از اقدامات بالا توسط متخصص قلب حاذق، نیاز به ویزیت متخصص اعصاب بود اقدام گردد.

دیدگاه و نظــرات