برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

تاثیر داروی سینورا بر AS

تاثیر داروی سینورا بر AS

سلام من مدت ١٥ ساله که AS دارم قبلاًاز مسکن الفن ایکس وامپول انبرل استفاده میکردم ولی مدت یکسال است ک پزشک امپرل سینورا وقرص ولتارن را تجویز نموده ومن با داروهای قبلی درد کمتری احساس میکردم والان ک داروها عوض شدن دردم بیشتر واصلاً امپول سینورا اثر ندارد٢ هفته ای یکی تزریق میکنم ک کاملاً بی اثر است نظر شما چیست چیکار کنم؟
سلام.تاثیر دارو علاوه بر درد، بر روی یافته های معاینه و آزمایشگاهی دارای اهمیت است.از سوی دیگر محتمل است که تاثیر داروی انبرل تقلیل یافته باشد.بنابراین لازم است نظر شما به پزشک معالج منتقل شود.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

با توجه به مصرف سولفاسالازین میتوانم بچه دار شوم؟احمد سلیم زاده۱۳۹۳/۱۱/۱۰

با سلام سولفاسالازین بطور موقت می تواند میزان بارداری را کاهش دهد جهت بارداری می توان داروهای جایگزین دیگری مانند آزاتیوپرین و ... بر اساس شدت بیماری تجویز نمود که معمولا عارضه ای در باروری ایجاد نمی کند

به رماتیسم مبتلا هستم امکان دارد سایر نقاط بدنم درگیر شود؟احمد سلیم زاده۱۳۹۲/۰۴/۲۵

با سلام با توجه به ابتلای مفصل ساکروایلیاک در شما و نوع داروهای مصرفی شما مبتلا به بیماری اسپوندیلیت آرتریت می باشید ولی در بیماری زمینه ای خود بیماری آرتریت را ذکر کرده اید که بنظر اشتباه می باشد. بطور معمول بیمار چنانچه تحت درمان مداوم باشد و کاهش درمان ها بر اساس یافته های آزمایشگاهی و بالینی با دقت صورت گیرد معمولا بیماری تحت کنترل خواهد بود و پیشرفت آن کند می شود.

احساس گرفتگی و درد در یک طرف پای راستم دارم آزمایشات روماتیسم دادم دکتر گفت روماتیسم دارم نظر شما چیست؟احمد سلیم زاده۱۳۹۳/۰۳/۳۰

با سلام تشخیص بیماری های روماتیسمی عمدتا با شرح حال و معاینه فیزیکی می باشد با یافته های آزمایشگاهی در جهت تایید تشخیص می توان استفاده کرد با توجه به شکایات ذکر شده به شکل درد اندام و آزمایشات صورت گرفته بیانگر بیماری روماتیسم نیست ضروری است جهت شروع درمان با نظر روماتولوژیست اقدام کنید.

بیماری as دارم چه ورزش هایی برایم مفید است؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۴/۰۲/۰۲

با سلام تشخیص بیماری اسپوندیلیت آنکلوزانت بر مبنای یافته های بالینی ، رادیولوژی و آزمایشگاه می باشد. وجود HLAB27 به تشخیص کمک می کند ولیکن منفی بودن آن رد کننده نیست. بیماری AS دارای طیف وسیعی از تظاهرات بالینی از نوع خفیف یا سیر سریع می باشد ، در این بیماری انجام ورزش های مناسب ستون فقرات یا لگن کمک موثری در پیشگیری از عوارض بیماری می کند.

دیدگاه و نظــرات