برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

درد مفصلی دارم.راهنمایی کنید.

درد مفصلی دارم.راهنمایی کنید.

با سلام.من حدود 1ماه هست درد شدید در انگشتان دستم دارم و در انگشت اشاره دست چپم درد بیشتری دارم.همچنین در زانو هام ورم و درد حس میکنم. و زود خسته میشم.ممنون میشم راهنمایی کنید.
سلام. شما می بایست توسط یکی از همکاران روماتولوژیست حضورا مورد معاینه و بررسی قرار بگیرید.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

با وجود روماتیسم آیا می توانم روزانه یک عدد پردنیزولون مصرف کنم؟الهه دولتشاهی۱۳۹۶/۰۵/۰۵

سلام.بهتره با توجه به عوارض پردنیزولون از داروهای دیگر استفاده شود و بتدریج پردنیزولون به حداقل دوز ممکن برسد،در صورت کاهش دوز دارو و ایجاد درد بهتر است مجدداً توسط پزشک معالج ویزیت شوید .

تغذیه در بیماران مبتلا به آرتریت چگونه باید باشد؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۶/۰۹/۲۹

سلام.با توجه به شدت بیماری بهترین منبع پزشک معالج خودتان می باشد. ولی توصیه کلی ما پرهیز از مصرف نمک،غذای ترش،مواد پروتئینی با مقادیر بالا می باشد.مصرف سبزیجات و مایعات و استراحت کافی و دوری از اضطراب توصیه می شود.

مبتلا به روماتیسم هستم. خیلی نا امیدم بهم کمک کنید!!احمد سلیم زاده۱۳۹۲/۰۲/۱۰

با سلام با توجه به اینکه برای روماتیسم فقط داروی هیدروکسی کلروکین مصرف می کنید بیماری شما خفیف می باشد.سایر شکایات و یافته های ذکر شده نیز در انسان ها شایع هستند در بسیاری از موارد می توان با رعایت اصول ارگونومی در فعالیت های روزمره و انجام ورزش های مناسب بیمار به فعالیت های روزمره خود برگردد.اصولا در بیماری های روماتیسمی اشتغال به فعالیت های مثبت ر زمینه های مختلف باعث بهبودی روند درمان و کیفیت زندگی در فرد می شود.

آیا بیماری آرتریت روماتوئید و درمان دارویی آن باعث نازایی می شود؟ آیا با وجود آرتریت روماتوئید می توانم باردار شوم؟محسن اخیانی۱۳۹۵/۰۳/۰۷

سلام.نه داروها باعث ناباروری نمی شود ولی روی جنین اثرات نامطلوب دارد و می تواند باعث اختلال استخوانی و عصبی در جنین شود.ابتدا باید بیماری شما ظرف چند سال کنترل شود و سپس راجع به حاملگی تصمیم گرفت.شما هم که هنوز بسیار جوان هستید و فرصت زیادی برای حاملگی دارید .

دیدگاه و نظــرات