برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

آیا طب سنتی و تغییر رژم غذایی در درمان روماتیسم کافی است؟

آیا طب سنتی و تغییر رژم غذایی در درمان روماتیسم کافی است؟

سلام این جانب از سال 85 مبتلا به رماتیسم شدم و همزمان نیز بیماری ارتروز نیز پیشرفت کرد زندگی ام دچار مشکل شده بود مدت 7 سال تحت نظر رماتولوژیست بودم بعد به من گفت که برو عمل کن زیرا دیگر مداوا برای من چاره ساز نبود از درد شدید به دکتر طب سنتی مراجعه کردم طبق نظر آنان رزیم غذایی تصحیح شد تا الان 96 فقط مراقب خورد و خوراک خود هستم و با درد کنار آمده ام مدت دو سال است که هیچ دارویی مصرف نمی کنم چه کنم ؟ آیا به این روند ادامه دهم؟ یا با دوباره به رماتولوژیست مراجعه کنم یکی از ارتوپدهای متخصص به من گفت عمل نکن و برایم بریس نوشته است .
با سلام. با اطلاعات داده شده شما مشخص نمی شود که مبتلا به چه نوع روماتیسمی هستید. بیماری آرتروز متفاوت از روماتیسم می باشد.در مواقعی که مقاوم به درمان باشد بایستی عمل جراحی انجام شود. در خصوص اینکه بیماری شما فعال است یا غیر فعال و استفاده صرف از رژم غذایی توصیه می شود با پزشک روماتولوژیست مشورت نمایید.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

با توجه به بیماری روماتیسم آیا میتوانم روزه بگیرم؟احمد سلیم زاده۱۳۹۲/۰۴/۲۲

با سلام و عرض پوزش به علت اشکالات فنی سایت سوال شما با تاخیر پاسخ داده می شود روزه داری در بررسی های صورت گرفته در بیماری های آرتریت روماتوئید باعث تشدید بیماری نمی شود در موارد زیر ممکن است روزه داری منع داشته باشد. ۱) حجم دارو ها طوری است که بیمار بایستی در طول روز دارو مصرف نماید ۲) بیماری زمینه ای به غیر از روماتیسم مانند مشکلات کلیوی و کبدی وجود داشته باشد ۳) در صورتی که بیماری شدید باشد طوری که بیمار نیاز به مصرف بالای انواع داروها از جمله ضد درد های غیر استروئیدی مانند دیکلوفناک و ایندومتاسین و ... باشد

اسپوندیلیت انکیلوزاننوشین بیات۱۳۹۷/۰۵/۱۲

سلام. خیر سرطان زا نمی باشد

چگونه می توانم اطلاعات بیشتر در زمینه بیماری آرتریت روماتوئید کسب کنم؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۶/۰۴/۲۰

با سلام.شما می توانید با مراجعه به قسمت بیماری ها و بیماری آرتریت روماتوئید به اطلاعات کامل از این بیماری دست یابید.

درد مفصلی دارم.راهنمایی کنید.الهه دولتشاهی۱۳۹۶/۰۶/۱۱

سلام. شما می بایست توسط یکی از همکاران روماتولوژیست حضورا مورد معاینه و بررسی قرار بگیرید.

دیدگاه و نظــرات