برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید
;

مصرف قارچ معجزه می کند

مصرف قارچ معجزه می کند محققان ادعا می‌کنند که مصرف قارچ‌ها به هر صورتی که باشد می‌تواند احساس سیری و عدم نیاز به غذا را در افراد بیشتر کند. این مطالعه که توسط محققان دانشگاه مینه سوتا انجام شده، نشان می‌دهد که قارچ‌ها همچنین قادر به مبارزه با بیماری زوال عقل هستند.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد که آغاز روز با قارچ‌ها می‌تواند به افراد در جهت احساس سیری بیشتر و کاهش وزن کمک کند. مصرف قارچ‌ها به جای مواد غذایی مانند سوسیس، حتی اگر میزان کالری مشابهی داشته باشند، احساس سیری بیشتری به شما می‌بخشد. محققان ادعا می‌کنند که مصرف قارچ‌ها به هر صورتی که باشد می‌تواند احساس سیری و عدم نیاز به غذا را در افراد بیشتر کند. این مطالعه که توسط محققان دانشگاه مینه سوتا انجام شده، نشان می‌دهد که قارچ‌ها همچنین قادر به مبارزه با بیماری زوال عقل هستند. مطالعات قبلی در مورد قارچ‌ها نشان می‌دهد که آنها می‌توانند خیلی بیشتر از گوشت سیر کننده باشند، اما این اثر با مقادیر متناسب با پروتئین مورد بررسی قرار نگرفته است.
این مطالعه که در نشریه Appetite منتشر شده، قارچ و گوشت را از نظر میزان پروتئین و همچنین کالری با یکدیگر یکسان دانسته است.
در این پژوهش تفاوت در میزان سیری بر روی 32 داوطلب زن و مرد در طول 10 روز مورد بررسی قرار گرفت. شرکت‌کنندگان به دو گروه تقسیم شده و به برخی افراد شرکت کننده 226 گرم قارچ سفید و به برخی دیگر 28 گرم گوشت گاو برشته به میزان دو بار در روز داده شد.
نتایج نشان داد که اختلاف معنی‌داری بین احساس سیری از مصرف قارچ و مصرف گوشت در این افراد وجود دارد. محققان این پژوهش اظهار کردند که این پژوهش جدید نشان‌دهنده هر چه بیشتر مزایای قارچ برای سلامتی است. آن‌ها اظهار کردند که مصرف قارچ به کنترل وزن در افراد و در نهایت وضعیت کلی سلامتی کمک می‌کند. هر 5 قارچ سفید، خام و متوسط دارای 20 کالری، میزان چربی صفر، 3 گرم پروتئین و تقریبا بدون سدیم است. قارچ‌ها همچنین دارای ویتامین D طبیعی هستند. شواهد قبلی ثابت کرده‌اند که قارچ‌ها دارای خواص آنتی اکسیدانی، ضد تومور، آنتی ویروس، ضد سرطان، ضد التهابی، ضد میکروبی و ضد دیابتی هستند./

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

دیدگاه و نظــرات