برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید
;

گرما درمانی به کمک دستگاه پوشیدنی جدید

گرما درمانی به کمک دستگاه پوشیدنی جدید برخلاف ماشین‌های سنتی درمان با حرارت که نسبتا بزرگ بودند و توسط متخصص به کار گرفته می‌شد، ویوی، شکل کمربند قابل شارژی را دارد که شامل یک صفحه کنترل و سیم‌پیچی است که گرما ایجاد می‌کند.
اگر شما هم چیزی درباره درمان با حرارت (diathermy) نمی‌دانید، مسلما در این زمینه تنها نیستید. تاریخ این نوع درمان به سال 1907 میلادی و استفاده از جریان الکترومغناطیسی بالا برای تولید گرما در بافت‌های بدن، تسریع در بهبود زخم‌ها و جراحات بازمی‌گردد. پیش از این استفاده از این روش تنها به تنظیمات بالینی محدود می‌شد اما اکنون دستگاه پوشیدنی ویوی (Vivy) طوری طراحی شده که بتواند این نوع درمان را هرجایی که ممکن باشد، به کار ببرد.
به گزارش Gizmag، برخلاف ماشین‌های سنتی درمان با حرارت که نسبتا بزرگ بودند و توسط متخصص به کار گرفته می‌شد، ویوی، شکل کمربند قابل شارژی را دارد که شامل یک صفحه کنترل و سیم‌پیچی است که گرما ایجاد می‌کند. کاربران ویوی می‌توانند با استفاده از کنترل و تنظیم مدت آن برای درمان بخش‌های آسیب دیده بدن از آن استفاده کنند و گرمای عمیق را به این بخش‌ها منتقل کنند. همچنین یک برنامه همراه هم وجود دارد که روی گوشی تلفن همراه نصب می‌شود و از طریق آن کاربران می‌توانند از یک برنامه مداوم درمان بهره‌برداری کنند و نتایج جلسات خود را پیگیری و به سایر اطلاعات دسترسی پیدا کنند.
درحالی‌که درمان با حرارت یا دیاترمی در حال حاضر در طیف وسیعی از روش‌های درمانی، از فیزیوتراپی گرفته تا جراحی‌ها، به کار می‌روند اما به نظر می‌رسد شرکت تولیدکننده ویوی، دردهای مزمنی همچون آرتروز، درد کمر، فیبرومیالژی یا صدمات مفصل و عضله را مدنظر قرار داشته‌است. این دستگاه در حال حاضر به‌عنوان یک دستگاه تحقیقاتی طبقه‌بندی‌شده و هنوز برای فروش در نظر نگرفته شده است./

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

دیدگاه و نظــرات