برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

درد قفسه سینه

درد قفسه سینه

سلام درچند ماه گذشته دارای استرس و غصه زیاد و استراحت کم بودم. مدتیه احساس درد درناحیه قفسه سینه دارم اما چندروزیه که شدیدترشده وبا سوزش،تیرکشیدن وسرایت به سمت چپ سینه و دست چپ و حتی شانه وگردن همراه شده. البته متناوبه،میگرده و کم و زیادمیشه.نوارقلب،اکو، تست ورزش و آزمایش آنزیم قلب همگی سالم اند. دکترمیگه سی تی انژیو بگیراما دوست ندارم ید و اشعه واردبدنم بشه. به نظرشما درد مربوط به چیه و چکار کنم؟

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

درد قفسه سینهادمین بهپو۱۳۹۷/۰۴/۳۰

سلام  بدون آگاهی از سن, جنسیت , وضعیت جسمانی و سوابق بیماری شما نمیتوان حدسی برای مشکل شما داشت اما به طور کلی درد و ناراحتی ناحیه قفسه سینه می تواند دلایل متعددی مثل مشکلات گوارشی , تنفسی , عضلانی , اسکلتی و یا قلبی ونیز موارد دیگر داشته باشد. تشخیصص دقیق علت مشکل شما و درمان آن با معاینه پزشک متخصص محقق خواهد شد.

درد قفسه سینهادمین بهپو۱۳۹۷/۰۴/۲۷

با سلام دردهای مربوط به قفسه سینه علل متفاوتی دارند که تشخیص آن در افراد مختلف و سنین مختلف متفاوت خواهد بود بنابراین نمی توان بدون معاینه گفت درد شما چطور بهتر می شود. به پزشک مراجعه کنید.

درد قفسه سینهادمین بهپو۱۳۹۷/۰۳/۲۴

با سلام برخورد با درد قفسه سینه در افراد مختلف و سنین مختلف و افراد مختلف متفاوت است در صورت وجود تنگی نفس و استمرار آن با ن تخصص داخلی و قلب مشورت نمایید.

دیدگاه و نظــرات