برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

عمل جراحى

عمل جراحى

باسلام وخسته نباشید من عمل رباط ومنیکس زانو انجام دادم مخواستم بیینم چقدر باید استراحت کنم وروش راه نرم
با سلام میزان استراحت و مراقبت بعد از عمل با صلاحدید پزشک با توجه به شرح حال بیمار تعیین می شود اما در حالت نرمال فرد می‌تواند بعد از یک ماه به زندگی عادی خود برگردد. بعد از یک ماه ورزش‌ها سنگین‌تر می‌شود و بیمار می‌تواند از دوچرخه ثابت هم استفاده کند و بعد از دو و نیم تا 3 ماه بیمار می‌تواند بدود.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

درد در پشت زاندادمین بهپو۱۳۹۷/۰۳/۲۷

سلام به پزشک فوق تخصص روماتولوژی مراجعه نمایید

آیا آرتریت عفونی زانو با عمل جراحی و پاکسازی مفصل درمانپذیر است؟و آیا مصرف آنتی‌بیوتیک تاثیری در درمان دارد؟آیا فیزیو تراپی باعث بدتر شدن آرتریت می شود؟احمد سلیم زاده۱۳۹۵/۰۸/۲۹

با سلام.نشانه های ذکر شده می تواند مربوط به التهاب ناشی از عفونت و یا سایر علل دیگر باشد که نیاز به بررسی کاملتر بیمارستانی دارد.

برای درد شدید زانو که برخی متخصصین تشخیص از بین رفتن مفصل داده اند به چه متخصصی می بایست مراجعه کرد؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۴/۱۰/۰۲

با سلام. اساتید فوق تخصص روماتولوژی که در حال حاضر در سایت به امر آموزش بیماران مشغول هستند را به شما معرفی می کنیم. این اساتید از سه شهر بزرگ تهران،کرج و یزد در حال همکاری با ما می باشند و در آینده ای نزدیک انشالله پوشش شهرهای دیگر و رشته های دیگر هم کامل خواهد شد.شما با مراجعه به صفحه پزشکان که در بالای سایت قرار دارد می توانید آدرس این عزیزان را دریافت نمایید.

آرتریت روماتوئیداحمد سلیم زاده۱۳۹۷/۰۴/۲۸

آرتریت روماتوئید معمولا سبب درگیری کمر نمی شود برای درد کمر باید سایر عوامل مورد بررسی قرار گیرند.

دیدگاه و نظــرات