برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

آرتریت روماتوئید

آرتریت روماتوئید

سلام. من خانمی ۳۲ ساله هستم. دوسال هست آرتریت روماتویید دارم که از زانو شروع شد و به مفاصل دیگه ام آسیب نزده. آیا آرتریت روماتویید باعث کمر درد میشه؟
آرتریت روماتوئید معمولا سبب درگیری کمر نمی شود برای درد کمر باید سایر عوامل مورد بررسی قرار گیرند.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

رباط صلیبیمسعود مهدوی۱۳۹۷/۰۶/۰۴

سلام پیگیری وضعیت بعداز عمل جراحی با همکاران ارتوپدیست می باشد لطفا با پزشک خود مشورت کنید

پزشک بیماری روماتیسم را برای مادرم تشخیص داده و یک بار هم آب زانویش کشیده شده. الان درد تیرکشنده زانو دارد. دستور شما چیست؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۲/۰۱/۰۷

با سلام در صورتی که مجددا زانو دچار تورم شده و یا اینکه بیمار تب داشته باشد ضروری است بیمار به اورژانس بیمارستان منتقل شوند تا بررسی لازم صورت گیرد در غیر این صورت بیمار استراحت کنند و داروی ناپروکسن ۲۵۰ میلی گرم هر ۸ ساعت و یا دیکلوفناک ۲۵ هر ۸ ساعت بعد از غذا به همراه قرص پنتوپرازول ۴۰ میلی گرم یا امپرازول روزانه ۱ عدد مصرف کرده و در اولین فرصت بیمار جهت ویزیت مراجعه نماید.

اسکولیز کمرمحسن اخیانی۱۳۹۷/۰۴/۲۴

سلام معمولا بدنبال اسکولیوز بطور جبرانی مهره های پشتی به سمت مقابل انحراف می یابد و باعث درد می شود ولی اگر درد زیاد است باید MRI شود .لطفا سن و جنس خود را هم بفرمایید و نوع رماتیسم شما چیست؟ اگر رماتیسم فقرات داشته باشید دردهای شما می تواند در زمینه آن باشد.حتما با روماتولوژیست خود مشورت کنید.

رماتیسمغلامحسین علیشیری۱۳۹۷/۰۴/۲۸

سلام متاسفانه علت اکثر بیماری های روماتیسمی مشخص نیست و بعضا حتی سن و جنس هم در ابتلا به آن تاثیری ندارد. توصیه میکنم با تقویت روحیه درمان ها را تحت نظر پزشک خود ادامه دهید.

دیدگاه و نظــرات