برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

علائم لوپوس

علائم لوپوس

سلام حدودا ١٠ سال است که که مبتلا به لوپوس هستم بیماری ام خاموش بود دفع پروتئین تا مدتی کنترل شده بود که کراتین به ٥.٧ و اوریک اسید بالا رفت متخصص نفرولوژی آندوکسان و متیل پردنیزلون تجویز کرد ، میخواستم ببینم آندوکسان تا چه حد میتواند تاثیر داشته باشد ؟ از طرفی برخی از علائم لوپوس که قبلا نداشتم شعله ور شده مثل درد مفاصل و قرمز شدن و برخی قسمت های پوست و ضایعات دهانی آیا این عوارض مربوط به داروی آندوکسان است یا لوپوس شعله ور شده و طبیعی است ؟ لطفا راهنمایی کنید
با سلام حتماً میبایست اندوکسان دریافت کنید ، علائم شما بدنبال فعالیت لوپوس است تا عوارض دارو، با درمان مناسب حتماً بیماری شما کنترل میشود .

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

بنده یکسال است بیمار شما میباشم در اخرین ویزیت که شدم شما فرمودید بنده میتوانم باردار شوم البته تحت نظر پزشک زنان معرفی نماییدغلامحسین علیشیری۱۳۹۲/۰۵/۳۱

با سلام در بیماری لوپوس چنانچه توصیه های روماتولوژیست بطور جدی انجام شود معمولا زایمان بدون خطر انجام می شود. خانم دکتر هاشمی ، خانم دکتر کاشانی زاده در بیمارستان بقیه الله.

بیماری های لوپوس و پسوریازیس و آلوپاسی توتالیس و شوگرن دارم. پردنیزولون و آزارام داروهای اصلی من هستند. ینسج چربی در چستان هایم ایجاد شده آیا عارضه داروهایم است؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۳/۱۰/۰۵

با سلام به طور معمول وجود توده با حدود مشخص در یک سینه عارضه بیماری و یا دارو ها نیست.توصیه می شود در صورت پایدار بودن توده بعد از حداقل سه ماه و یا تغییر سایز آن با پزشک جراح مشورت نمایید.

لوپوس دارم. وقتی سرپا می ایستم زانوهام سرد میشه ربطی به این بیماری داره؟احمد سلیم زاده۱۳۹۲/۰۲/۲۳

با سلام احساس بی حسی و یا سرد شدگی در اندام تهتانی در وضعیت های خاص مانند نشستن طولانی و یا ایستادن می تواند ناشی از درد های ارجاعی از کمر و ... باشد. در صورت مداوم بودن این شکایت ضروری است بررسی تکمیلی با الکترودیاگنوز صورت گیرد.

آیا روماتیسم بر روی بارداری تاثیر می گذارد؟ آیا به بچه انتقال پیدا می کند؟احمد سلیم زاده۱۳۹۴/۰۲/۱۶

با سلام. بیماری روماتیسمی طیف وسیعی از بیماری ها می باشند که بر اساس نوع بیماری و شدت آن با ازدواج و بیماری می تواند تاثیرات متفاوتی داشته باشد.توصیه می شود با پزشک معالج مشورت شود.

دیدگاه و نظــرات