برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

درد در سمت چپ قفسه ی سینه

درد در سمت چپ قفسه ی سینه

سلام من ١٩سالمه گاهی اوقات موقع نفس کشیدن سمت چپ قفسه سینم درد مىگیره و هرچی نفسم عمیق تر بشه دردش هم بیشتر میشه اولین باری که این طوری شدم ٧ ساله بودم که شدید ترین درد رو داشت و حتی نمی تونستم از جام تکون بخورم دکتر که رفتم ازم نوار قلب گرفت مشکلی نداشتم بهد اون این درد خیلی خفیف سالی ٥یا٦ بار میومد و می رفت ولی این أواخر خیلی بیشتر شده بنظرتون مشکلش جدیه ؟چکار کنم؟
با سلام.این ناراحتی ممکن است به قلب و یا ریه مربوط باشد لازم است توسط متخصص قلب و عروق ویزیت شوید. توصیه میشود رادیوگرافی از قفسه سینه و اکو کاردیوگرافی انجام شود.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

درد قفسه سینهادمین بهپو۱۳۹۷/۰۴/۳۰

سلام  بدون آگاهی از سن, جنسیت , وضعیت جسمانی و سوابق بیماری شما نمیتوان حدسی برای مشکل شما داشت اما به طور کلی درد و ناراحتی ناحیه قفسه سینه می تواند دلایل متعددی مثل مشکلات گوارشی , تنفسی , عضلانی , اسکلتی و یا قلبی ونیز موارد دیگر داشته باشد. تشخیصص دقیق علت مشکل شما و درمان آن با معاینه پزشک متخصص محقق خواهد شد.

درد در ناحیه قفسه سینه نزدیک قلب و درد دستبهرام پیشگو۱۳۹۶/۱۰/۲۶

با سلام.شما باید مراجعه به کاردیولوژیست ( متخصص قلب عروق) برای معاینه و گرفتن نوار قلب داشته باشید و اگر لازم بود هولتر مانیتورینگ 24 ساعته. ولی احتمال استرس نیز مطرح است.

تنگی نفس و فشار بر روی قفسه سینه و درد سمت چپ سینهحمید رضا تقی پور۱۳۹۶/۰۸/۲۹

سلام. حتما مراجعه به یک متخصص قلب و ویزیت حضوری نیاز است.

سرفه و درد و سوزش شدید سمت چپ قفسه ی سینهبهرام پیشگو۱۳۹۶/۰۶/۲۶

سلام .سن و جنس و فاکتورهای خطر بیمار مهم است،لازم است ویزیت حضوری و معاینه گردید و یک عکس گرافی ساده سینه (cxr) و اکو لازم است.

دیدگاه و نظــرات