برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

آیا داروی آلتبرل و بیماری آرتریت پسوریازیس برای بارداری ضرر دارد؟

آیا داروی آلتبرل و بیماری آرتریت پسوریازیس برای بارداری ضرر دارد؟

سلام ،قصد بارداری مجدد دارم.بعد از تولد فرزند اولم دچار آرتریریت پسوریازیس شدم.آیا آلتبرل برای بارداری ضرر دارد؟
سلام در صورتیکه بتوان داروئی جایگزین کرد که قطعاً بهتره انجام شود در غیر این صورت طبق صلاحدید پزشکتان میتوانید ادامه دهید .

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

آرتریت پسوریازیساحمد سلیم زاده۱۳۹۷/۰۲/۱۸

با سلام.در مواردی که پاسخ به درمان مطلوب نیست ممکن است مقاومت به درمان که مستلزم نیاز به درمان جدی تر است باشد و یا سایر علل مانند عدم تحمل، وجود علل مخدوش گر مانند استرس بوده و یا نیازمند بازنگری در تشخیص باشد.

با سلام با توجه به نتایج آزمایشاتم که در شرح سوال مطرح شده لطفا راهنمایی کنیدغلامحسین علیشیری۱۳۹۳/۱۰/۱۹

با سلام شما کم کاری تیروئید دارید که بایستی درمان شود. کمر درد شما ارتباطی با این بیماری ندارد. با توجه به سابقه حخانوادگی بیماری پسوریازیس چنانچه کمر درد شما با استراحت بدتر می شود و این کمر درد بیشتر از حداقل 1 تا 2 ماه طول کشیده باشد. ضروری است از نظر بیماری اسپوندیلو آرتریت توسط یک پزشک روماتولوژِست بررسی شوید.

به طور کل نظر شما درباره داروهای بیولوژیک مثبت است یاخیر این را می دانم که به شرایط بیمار وابسته می باشد؟احمد سلیم زاده۱۳۹۴/۱۰/۰۶

سلام از روش های درمان موارد مقاوم آرتریت پسوریاتیک استفاده از داروهای بیولوژیک است. البته باید توجه شود که در صورت فعال بودن بیماری این داروها تاثیر بیشتری دارند و نیاز به مدت طولانی برای ادامه اثر آن ها است. در صورت وجود آسیب دائم مفصل، ممکن است پاسخ مطلوب حاصل نشود.

درمان جداشدن ناخن از بستر چیست؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۵/۰۱/۲۷

با سلام.ضروری است ابتدا توسط متخصص پوست از نظر علت های بیماری های پوستی مورد بررسی قرار گیرید.از بین بیماری های روماتیسمی بیماری پسوریازیس ممکن است باعث آسیب ناخن شود.

دیدگاه و نظــرات