برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

بیماری تب مدیترانه ای چگونه درمان می شود؟

بیماری تب مدیترانه ای چگونه درمان می شود؟

باسلام وخسته نباشید من به بچه دارم الان 3 سالشه دختر.بایک سال آزمایش وتحقیق .آخرین بار در تبریز گفتن بیماری تب مدیترانه ای داره دکترواسش یک قرص کلشی سین نوشته اما با دادن قرص بچه خیلی تب میکنه چیکارکنیم؟
با امید به بهبودی دخترتون، گرچه تب ناشی از دارو هم محتمل است ولی بایستی حتما با پزشک درمانگر موضوع را درمیان بگذارید تا علت تب کاملا مشخص شود.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

درمان و سبک زندگی بیمار با تب مدیترانه ای چیست؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۵/۰۳/۰۸

با سلام.بیماری تب مدیترانه ای به علت موتاسیم و یا جهش در یک ژن خاص ایجاد می شود و یا بعضا به شکل فامیلی است.این بیماری خود را به شکل تب ، درد های مفصل و ... نشان می دهد. با توجه به علت زمینه ای باید طولانی مدت تحت درمان باشند. در صورت قطع درمان ممکن است عوارض بیماری بروز نماید.توصیه می شود با توجه به ماهیت بیماری و ماهیت جسمی فرزند خود،جزئیات را با پزشک معالج وی در میان بگذارید.

<p>بارداری و تب مدیترانه ای</p>مریم آقایی۱۳۹۸/۰۲/۱۸

<p>سلام.مصرف کلشی سین در بارداری جز گروه D می باشد. مصرف کلشی سین در بارداری می تواند باعث آسیب جنینی شود بنابراین مصرف کلشی سین در بارداری باید محدود شود و تنها در صورت لزوم از آن استفاده گردد.بی خطر بودن کلشی سین در دوران شیردهی به اثبات نرسیده است.معلوم نیست آیا کلشی سین در شیر مادر ترشح می شود یا خیر.بنابراین مصرف کلشی سین در شیردهی باید با احتیاط باشد.اما اینکه مانع بارداری شودمدرکی در دست نیست و قبل از بارداری منع مصرف ندارد.</p>

سلام مدتیه هر چند وقت یکبار دچار تب میشم.. یعنی با تب از خواب بیدار میشم و سر درد شدید و درد مفاصل و مشکلات بسیار دیگر. راهنمایی کنید لطفاغلامحسین علیشیری۱۳۹۴/۰۱/۱۴

با سلام در صورت وجود تب و التهاب و دردهای شکمی محتمل ترین تشخیص تب فامیلی مدیترانه ای است البته بایستی بر اساس شرح حال و معاینه دقیقتر سایر علل مانند بروسلا و روماتیسم های پریودیک بررسی شوند.

بیماری تب مدیترانه ای چگونه درمان می شود؟محمد زنوزی راد۱۳۹۶/۰۹/۰۵

با امید به بهبودی دخترتون، گرچه تب ناشی از دارو هم محتمل است ولی بایستی حتما با پزشک درمانگر موضوع را درمیان بگذارید تا علت تب کاملا مشخص شود.

دیدگاه و نظــرات