برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

اگر درمان نکنم احتمال مرگم هست و چند وقته؟

اگر درمان نکنم احتمال مرگم هست و چند وقته؟

سلام من مدت ٧-٨هفتهاست که علایم کهیر واسکولیتی دارم البته خودم متوجه شدم با تحقیقات وسیع پزشکان لوسمی و قارچ و،.. تشخیص دادند که اصلا شبیه علایم بالینی من نبود در حال حاظر مشکل بیماریم حادتر و روند سریعتری پیدا کرده در کرج متخصص روماتولوژ هست ولی بیمارستان خصوصی و اتاق ایزوله نیست و من شدیدا روحیمو باختم و تواناییمو تو أمور عادی زندگی به علت عدم تعادل سرگیجه و تاری دید از دست دادم خانوادم همه فوت شدن و توانایی رفتن به کلینیک بیمارستانا رو ندارم با اینکه ٣ تا دستور بستری دارم ولی پذیرش نمیدن
سلام با توجه به شرح حال ذکر شده ظاهرا تشخیص مشخص نیست ضروری است توسط روما تولوژیست ویزیت وتعیین تکلیف شوید.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

اول کهیر واسکولیتی بعد لوپوس وحالا پلی میوزیت ؟الهه دولتشاهی۱۳۹۶/۱۱/۱۲

با سلام با توجه به علائم ذکر شده حتماً میبایست توسط همکاران ویزیت شوید بدون معاینه نمیتوان اقدام درمانی انجام داد .

مادر من بیماری آرتریت روماتویید حاد دارند و زخم هایی در پای ایشان ایجاد شده است. دلیل چیست؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۴/۰۱/۱۴

با سلام واسکولیت یک عارضه نادر ولیکن کاملا جدی در بیماری روماتوئید است که چنانچه تشخیص واسکولیت قطعی شده باشد نیاز است درمان بصورت جدی بازنگری شود.

سندرم چرچ استروز. آیا امکان درمان در داخل کشور هست؟احمد سلیم زاده۱۳۹۲/۰۹/۲۷

با سلام بیماری ذکر شده یک بیماری واسکولیتی مهمی است که در آن ارگانهای مهمی ممکن است درگیر شوند. معمولا با درمان به موقع بیماری کنترل خواهد شد. درحال حاضر در خصوص درمان بیماری های مقاوم در داخل کشور انواع داروهای پیشرفته بیولوژیک در دسترس است.در خصوص عارضه ذکر شده در چشم بهتر است با پزشک چشم نوروافتالمولوژیست در بیمارستان لبافی نژاد یا رسول اکرم مشورت نمایید.

آیا التهاب اعصاب بینایی می تواند منشا روماتیسمی داشته باشد؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۵/۰۱/۲۱

سلام بیماریهای متعدد روماتیسمی  هستند که در ان ممکن است عصب یا عروق ویا لایه های مختلف چشم درگیر شود .درواسکولیت تمپورال درکنار سایر یافته های دیگر  شریان چشمی درگیر میشود که در موارد زیادی شریان تمپورال مبتلا میشود که در نمونه گیری ممکن است بعضا منفی باشد .توصیه میشود با پزشک روماتولوژیست مشورت وپیگیری نمائید.

دیدگاه و نظــرات