برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

اول کهیر واسکولیتی بعد لوپوس وحالا پلی میوزیت ؟

اول کهیر واسکولیتی بعد لوپوس وحالا پلی میوزیت ؟

اول با بثورات قرینه و ریز و متحرک شروع و تبدیل به اسکارهایی بزرگ و قهوه ای شد،تب مداوم گاها خیلی بالا تاری دید عدم تعادل وکمک در حرکتم تعریق بیدار شدن با سردردکاهش اشتهاو هفته ها ناشتایی دیورز تیره و اولیگوری شدید دردهای عضلانی و اسکلتی شدید ولی گذراخورد شدن دندانهایم و حساسیت عجیب به گریه.علایم تغییروحساسیت به نور خورشیدوهوای آزاد شدکه درخیابان زمین خوردم ودر خانه سفتی و شلی عضلاتوعدم راه رفتن دارم بثورات دسته ای شدند و مفاصل متورم و دردناک و تب تند،دیسمنوره وحس دیورزندارم حمله حاد قلبی رد کردم.لطفا راهنمایی کنید.
با سلام با توجه به علائم ذکر شده حتماً میبایست توسط همکاران ویزیت شوید بدون معاینه نمیتوان اقدام درمانی انجام داد .

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

با توجه به سابقه بیماری لوپوس و میگرن دچار حمله شدید درد سر شده ام.چه کاری باید انجام دهم؟؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۳/۰۵/۰۳

با سلام در بیماری لوپوس انواع سر درد ها از جمله میگرن ممکن است وجود داشته باشد. اگر سر درد شما مداوم و طول کشیده است و یا ممکن است در خواب ایجاد شده و یا مانع خواب شود ضروری است بررسی بیشتری از نظر سایر علل سر درد در لوپوس صورت گیرد.

با آزمایش های انجام داده و نتایج آونا و علایم بالینیی که مدت چند سالی هست دارم که پزشکان متخصص هر کدام نتونستن دلیلی مشخص کننثریا شادمانفر۱۳۹۵/۰۷/۱۹

با سلام.علائم میتواند با بیماری لوپوس منطبق باشد.برای بررسی بیشتر به فوق تخصص روماتولوژی مراجعه کنید.

لوپوس دارم. وقتی سرپا می ایستم زانوهام سرد میشه ربطی به این بیماری داره؟احمد سلیم زاده۱۳۹۲/۰۲/۲۳

با سلام احساس بی حسی و یا سرد شدگی در اندام تهتانی در وضعیت های خاص مانند نشستن طولانی و یا ایستادن می تواند ناشی از درد های ارجاعی از کمر و ... باشد. در صورت مداوم بودن این شکایت ضروری است بررسی تکمیلی با الکترودیاگنوز صورت گیرد.

آیا مبتلا به لوپوس هستم؟مژگان عابدینی۱۳۹۶/۰۶/۰۸

سلام معاینه بالینی اهمیت زیادی درتشخیص دارد صرف ANA  مثبت ملاک نیست وبرای تایید لوپوس تستهای تکمیلی لازم است ودراین بیماری درموارد ابتلا عضوهای حیاتی C3 C4 کاهش نشان خواهد داد درصورت آرتریت زانو وB27 +بررسی ازنظر بیماریهای اسپوندیلو آرتروپاتی سرونگاتیو باید انجام شود

دیدگاه و نظــرات