برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

آرتروز زانو و کمر شدید

آرتروز زانو و کمر شدید

سلام. مادرم 54 سال دارد. 4 سال است که مبتلا به درد شدید زانو و دیسک کمر است. آب درمانی، فیزیوتراپی، تزریق استرویید، آرترومک، و گاز اوزون هم چند روز پیش زده. اما همچنان درد شدید داره. مسکن خوراکی که هیچ اثری روش نداره. دکتر طب فیزیکی گفت شدت آرتروز از شماره 4 برابر 3 میباشد. بنظرتون چکار کنیم. چند روز پیش توسط متخصص طب فیزیکی، همزمان تزریق ژل آرترومک و اوزون شد اما دریغ از کمی کاهش درد.
با سلام  با توجه به درد بیمار از نظر بیماری های روماتولوژیک باید بررسی شود  به روماتولوژیست مراجعه کنید

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

درمان جایگزین تزریق در آرتروز زانوغلامحسین علیشیری۱۳۹۶/۱۰/۱۴

سلام.تزریق داخل مفصل معمولا به صورت ژل و یا prp می باشد.میزان اثر بخشی این دو روش در بیماران مختلف بر اساس شدت ضایعه آرتروز متفاوت است.باید توجه کرد اساس درمان در آرتروز غیر دارویی،در صورت چاقی کاهش وزن و انجام ورزش های تقویت عضلات زانو می باشد.لذاتوصیه می شود با پزشک متخصص مشورت نمایید.

برای درد شدید زانو که برخی متخصصین تشخیص از بین رفتن مفصل داده اند به چه متخصصی می بایست مراجعه کرد؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۴/۱۰/۰۲

با سلام. اساتید فوق تخصص روماتولوژی که در حال حاضر در سایت به امر آموزش بیماران مشغول هستند را به شما معرفی می کنیم. این اساتید از سه شهر بزرگ تهران،کرج و یزد در حال همکاری با ما می باشند و در آینده ای نزدیک انشالله پوشش شهرهای دیگر و رشته های دیگر هم کامل خواهد شد.شما با مراجعه به صفحه پزشکان که در بالای سایت قرار دارد می توانید آدرس این عزیزان را دریافت نمایید.

پزشک بیماری روماتیسم را برای مادرم تشخیص داده و یک بار هم آب زانویش کشیده شده. الان درد تیرکشنده زانو دارد. دستور شما چیست؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۲/۰۱/۰۷

با سلام در صورتی که مجددا زانو دچار تورم شده و یا اینکه بیمار تب داشته باشد ضروری است بیمار به اورژانس بیمارستان منتقل شوند تا بررسی لازم صورت گیرد در غیر این صورت بیمار استراحت کنند و داروی ناپروکسن ۲۵۰ میلی گرم هر ۸ ساعت و یا دیکلوفناک ۲۵ هر ۸ ساعت بعد از غذا به همراه قرص پنتوپرازول ۴۰ میلی گرم یا امپرازول روزانه ۱ عدد مصرف کرده و در اولین فرصت بیمار جهت ویزیت مراجعه نماید.

دیدگاه و نظــرات