برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

بی خوابی و دیر خوابی.

بی خوابی و دیر خوابی.

سلام و عرض ادب. من دچار بیخوابی خفیف یا درواقع دیر خوابی هستم. به این صورت که دائما ساعت خوابم دچار تاخیر میشود. آیا با درمان دارویی مشکل حل خواهد شد یا باید به روان شناس/پزشک مراجعه کنم؟
سلام بسته به علت اون داره ولى علت روحى یکى از علل مهم اونه و در کنار اون گاهى مسائل جسمى هم مى تونه علت باشه بى خواهى در شروع یا در ادامه و یا در انتهاى اون باشه که هر کدام با بررسى دقیق قابل درمان خواهد بود

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

قرص های قوی برای خوابحسن پاکنژاد۱۳۹۶/۰۹/۲۸

با سلام داروی واحدی برای خواب وجود ندارد چون بی خوابی انواع مختلف دارد گاهی در ابتدای خواب است و باعث دیر خوابی می شود گاهی اوقات در اواسط خواب است و باعث میشود انسان در اواسط خواب بیدار شود و گاهی خواب خوب است ولی کیفیت خوبی ندارد قائدتا برای هر یک از این مشکلات درمان های جداگانه وجود دارد که نیاز به شرح حال و گاها تست های تشخیصی است. پیشنهاد میکنم ابتدا به پزشک اعصاب و روان و در صورت صلاحدید پزشک به دکتر نورولوژیست مراجعه نمایید.

بی خوابی استرس وبی اعتمادی به افراد و وحشت در خوابعلیرضا تولایی زواره۱۳۹۶/۰۷/۰۲

سلام هریک از موارد زیر می تواند بیانگر بدخوابی باشد ١) وقتی به بستر می رویم که بخوابیم بیش از ۲۰ دقیقه طول می کشد که به خواب رویم ٢)بی مورد درخواب بیدار شویم ٣) خواب سبک ٤)خواب دیدن زیادبه خصوص کابوس مکرر ٥) زودتراز معمول بیدارشدن خواب الودگی وخستگی روزانه داروهایی برای تنظیم خواب وجود داردولی برای تجویز به تشخیص علت نیاز داریم خواب ضروری بطور میانگین ۷ تا ۸ ساعت است علل بدخوابی میتواند علل جسمی،داروها ومواد وابستگی آور،اختلالات روانپزشکی و  استرسهای محیطی باشد  در موردسوال مطرح شده ابتدا به روانپزشک مراجعه شود تا علت مشخص شود وسپس برای درمان اقدامات لازم انجام شود

بی خوابی به دلیل وابستگی به قرص پرگابالینعلیرضا تولایی زواره۱۳۹۶/۰۸/۰۸

سلام پرگابالین با دوز های متفاوت وجود دارد بایستی مرحله به مرحله اقدام به ترک آن کنید مثلا یک روز درمیان ۵۰ میلی کم وقطع شود ولی قبل قطع درمان جایگزین دارویی یا غیر دارویی مشخص شود جهت کنترل علایم به روانشناس هم مراجعه کنید. 

دیدگاه و نظــرات