برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

آیا بارداری در حین بیماری لوپوس باعث سقط جنین می شود؟

آیا بارداری در حین بیماری لوپوس باعث سقط جنین می شود؟

سلام.لوپوس دارم دوماهه حامله ام. درد ندارم، ولی دکترامیگن ممکنه بچه تو شیش ماهگی یا هشت ماهگی بمیره. لطفا راهنمایی کنید چه کار کنم؟
باسلام شما هر چه زودتر تحت نظر روماتولوژیست و متخصص زنان پری ناتال باید باشید.خصوصا اگر سابقه سقط دارید.احتمالا نیاز به مصرف اسپیرین  وداروهای دیگرباشد.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

آیا مصرف آزاتیوپرین و هیدروکسی کلرکین و پردنیزولون 5 و آسپرین 80 شبی یک عدددر شیردهی مجاز است؟ثریا شادمانفر۱۳۹۴/۱۰/۰۳

سلام داروهای ذکر شده در شیردهی مجاز است. غیر از آزاتیوپرین که بهتراست در شیردهی داده نشود. اما به احتمال زیاد روماتولوژیست محترم به خاطر شرایط بیماری آن را تجویز نموده اند . پس بهتر است شیردهی قطع و دارو ادامه یابد.

سلام . مبتلا به بیماری روماتیسم و لوپوس هستم 29 سالمه . روزی 1 پردنیزولون و یک روز درمیان هیدروکسی کلروکین سولفات مصرف می کنم . چند وقته که رگهایی در انگشتان دغلامحسین علیشیری۱۳۹۲/۰۵/۳۱

با سلام چنانچه شکایات ذکر شده و یا گزگز و مور مور در اندام مداوم و پایدار باشد بایسنتی در اسرع وقت پیگیری شود ولی چنانچه گذراست و از عضوی به عضو دیگر جابچا می شود اهمیت کمتری دارد .

عوارض داروی سلسپتالهه دولتشاهی۱۳۹۶/۱۲/۱۵

سلام به علت مصرف کورتن میباشد با کاهش دوز دارو تحت نظر پزشکتان بتدریج کاهش می یابد .

با سلام خسته نباشید. در آزمایش ایمونولوژی همسرم این موارد ذکر شده است: Anti Cardiiolipin IGM, Anti coagulant Lupus, Anti B2 Glyco(IgG) , c3, c4 ;i که همگی براحمد سلیم زاده۱۳۹۳/۰۹/۱۴

با سلام سقط میتواند علل متعددی داشته باشد .جهت تشخیص بیماریهای روما تیسمی شرح حال کمک کننده است توصیه به ویزیت توسط روماتولوژیست میشود.

دیدگاه و نظــرات