برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید
;

تولید شالی با خاصیت فیلتر آلاینده ها

تولید شالی با خاصیت فیلتر آلاینده ها شرکت «بیواسکارف» شالی تولید کرده است که در برابر حساسیت ها، عفونتهای ویروسی و آلودگی هوا مقاوم است و مانند یک ماسک عمل می کند.
شرکت «بیواسکارف» شالی تولید کرده است که در برابر حساسیت ها، عفونتهای ویروسی و آلودگی هوا مقاوم است و مانند یک ماسک عمل می کند.
به گزارش «بهپو»، امروزه مساله «آلودگی هوا» به یک معضل جهانی تبدیل شده است. تاکنون راه کارهای زیادی برای رفع این مشکل ارایه شده است که تقریبا بی فایده بوده اند.
در این راستا، شرکت بیواسکارف برای حل این مشکل اقداماتی انجام داده و یک شال زیبا تولید کرده است که برای کسانی که در مکان هایی با آلودگی بالای هوا زندگی می کنند، مانند ماسک عمل می کند. این شال به صاحبش کمک می کند با استفاده از آن به جنگ آلاینده های هوا، آلرژن ها -نوعی آنتی ژن که باعث واکنش غیرطبیعی و شدید سیستم ایمنی می شود- و عفونت های ویروسی مانند عفونت های سرماخوردگی و آنفلوانزا برود.
به گزارش «بهپو» و به نقل از «این هبیتت»، شرکت بیواسکارف این شال را با تنوع رنگی بالا و برای سلایق مختلف تولید کرده است. این شال در رنگهای سفید، مشکی، سبز و چریکی تولید شده است./

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

دیدگاه و نظــرات