برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

آرتریت روماتویید

آرتریت روماتویید

من چند ساله مبتلا به آرتریت روماتویید هستم، چندین دکتر عوض کردم و الان هم زیر نظر دکتر اکبریان هستم ولی همیشه احساس میکنم شاید بیماریمو اشتباه تشخیص دادن یا اینکه درمان دیگه ای داره که بهتره ولی دکترا بهم نمیگن یا نمیدونن، میخاستم بدونم بهترین دکتر برای این بیماری کیه؟
با سلام تخصص روماتولوژی جزو سخت ترین رشته ها و پزشکان حال حاضر عموما متبحر هستند. با توجه به اینکه به چندین پزشک مراجعه کرده اید پیشنهاد میکنیم به یک نفر از این اساتید اعتماد کنید و درمان را تحت نظر وی ادامه دهید. پروتکل های درمانی در بیماری آرتریت روماتوئید در تمام دنیا اثبات شده هستند.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

مادرم آرتریت روماتوئید دارد در مورد این بیماری اطلاعات جامع تر می خواهم!غلامحسین علیشیری۱۳۹۳/۰۵/۰۳

با سلام آرتریت روماتوئید بیماری با طیف وسیع تظاهرات می باشد . بر روی تگ آرتریت روماتوئید پایین همین پاسخ کلیک کنید مقالات متعددی در سایت برای شما قرار داده ایم. همچنین مطالعه کتاب آرتریت روماتوئید و بیماران نیز کمک موثری به شما می کند.

درمان روماتیسمغلامحسین علیشیری۱۳۹۷/۰۱/۲۰

با سلام.هنوز درمان قطعی برای بیماری روماتیسم وجود ندارد ولی با پیشرفت های خوبی که در این زمینه صورت پذیرفته می توان در صورت پیگیری درمان زندگی بهتری را تجربه کرد.درمان های این نوع بیماری ها معمولا طولانی مدت است .تشخیص فعالیت بیماری با یافته های بالینی و آزمایشگاهی است.حتما با یک پزشک روماتولوژیست حضوری مشورت نمایید.

رماتیسم  و تورم غدد لنفاویمحسن اخیانی۱۳۹۷/۰۳/۲۲

سلام معمولا غده لنفاوی به علت روماتیسم نمی باشد و اگر این غدد بزرگ باشند باید نمونه برداری شود و معمولا پس از عفونت ویروسی بزرگتر میشود.

میشه ژن های آرتریت رو بگین؟ چون من اصلا تو فامیل چنین بیماری نداشتیم و احتمالا من مبتلا شدمغلامحسین علیشیری۱۳۹۴/۰۷/۱۵

با سلام نفوذ ژن در آرتریت روماتوئید خیلی جدی نیست این بیماری عوامل متعددی میتواند باعث استعداد ژن به بروز بیماری شود لذا بطور روتین توصیه به ژنوتایپینگ نمیشود

دیدگاه و نظــرات