برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

رماتیسم  و تورم غدد لنفاوی

رماتیسم  و تورم غدد لنفاوی

من ازمایش دادم متوجه شدم رماتیسم دارم بعد از چند وقت غدد لنفوی پشت زانو و زیر بغل متورم شد و گاهی هم درد میگیره میخواستم ببینم میتونه از رماتیسم باشه ؟؟ البته من چند ماه پیش ابله مرغان گرفتم و از اون موقع به بعد بیش تر متورم شدند.
سلام معمولا غده لنفاوی به علت روماتیسم نمی باشد و اگر این غدد بزرگ باشند باید نمونه برداری شود و معمولا پس از عفونت ویروسی بزرگتر میشود.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

مصرف پردنیزولون و هیدروکسی کلروکوئین باعث جوش صورت و حساسیت به نور می شود؟احمد سلیم زاده۱۳۹۶/۰۶/۳۰

سلام.هر چند دوز دارو کم است ولی احتمال بروز حساسیت با هر دارویی وجود دارد.رژیم غذایی و اجتناب از تماس مستقیم با نور خورشید و گاهی داروهای موضعی  توصیه می شود.

سردرد و درد بدنانوشه حقیقی۱۳۹۶/۱۲/۰۷

سلام البته اظهار نظر بدون انجام معاینه فیزیکی بسیار دشوار است ولی با شرحی که از دردها داده اید اولین احتمال بیماری فیبرومیالژی است.توصیه می کنم به روماتولوژیست مراجعه کنید.

آیا داروهای مصرفی من تست اعتیاد را مثبت میکند؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۲/۰۹/۲۷

با سلام داروهای ذکر شده داروهای روانگردان و یا آرام بخش نبوده و معمولا تداخلی با تست اعتیاد ندارند. بهتر است در موقع انجام آزمایش به متخصص آزمایشگاه مصرف این داروها یادآوری شود

با عرض سلام و احترام خدمت شما بزرگواران.می خواستم بپرسم از طریق سلولهای بنیادی نمیشه بیماری آرتریت روماتوئید و سایر بیماری های روماتیسمی رو درمان کرد؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۳/۰۴/۱۳

با سلام امروزه در زمینه استفاده از سلول های بنیادی در زمینه بیماری های روماتیسمی تحقیقات وسیعی در جریان است با توجه به اینکه در این دسته از بیماری ها خود ایمنی در بدن بطور منتشر وجود دارد موفقیت این روش هنوز اثبات نشده بایستی منتظر تحقیقات بیشتر بود.

دیدگاه و نظــرات