برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

درمان روماتیسم

درمان روماتیسم

بیماری روماتیسم دارم چه داری هایی درخانه استفاده کنم که برای همیشه خوب بشم؟
با سلام.هنوز درمان قطعی برای بیماری روماتیسم وجود ندارد ولی با پیشرفت های خوبی که در این زمینه صورت پذیرفته می توان در صورت پیگیری درمان زندگی بهتری را تجربه کرد.درمان های این نوع بیماری ها معمولا طولانی مدت است .تشخیص فعالیت بیماری با یافته های بالینی و آزمایشگاهی است.حتما با یک پزشک روماتولوژیست حضوری مشورت نمایید.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

خانمی 30 ساله مبتلا به آرتریت روماتویید هستم. برای جلوگیری از دفرمیتی دست و پا چکار باید کرد؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۳/۰۶/۰۳

با سلام دفرمیتی دست و پا به علت عدم کنترل بیماری ایجاد می شود. امروزه با دارو های موجود و تجربه پزشکان روماتولوژیست و پیگیری بیماران دفرمیتی ایجاد نمی شود. نگران نباشید.

رماتیسم مفصلیثریا شادمانفر۱۳۹۶/۱۱/۱۲

 سلام.با توجه به مصرف دارهای سرکوبگر ایمنی توصیه میشود حتی الامکان اجتناب شود. ولی در صورت مصر بودن حداقل وقتی سینورا قطع شد انجام دهید.

با سلام خدمت اساتید محترم ،حدود یک سال و نیم پیش با نشانه تورم انگشت سوم پای راست و درد شدید پس از مراجعه به پزشکان متعدد و بستری شدن در بیمارستان به احتمال چراحمد سلیم زاده۱۳۹۲/۰۳/۲۴

با سلام با توجه به شرح ذکر شده احتمالا مبتلا به آرتریت پسوریاتیکی هستید. داروی متوتروکسات جزء داروهای بسیار خوب و موثر می باشد اما عوارض ذکر شده بعضا مشاهده می شود. استفاده از داروی تزریقی آن عوارض کمتری دارد در صورت عدم تحمل داروهای دیگری مانند سولفاسالازین و سیکلوسپورین و ... وجود دارند که می توان جایگزین نمود

کدامیک از بیماری های روماتیسمی باعث کاهش پلاکت خون میشوند؟نوشین بیات۱۳۹۵/۰۳/۱۵

سلام.طرح سوال شما مانند معما می ماند.شما صحیح تر است نوع بیماری وتو صیه های لازم را از پزشک معالج مربوطه سوال بفرمایید.

دیدگاه و نظــرات