برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

سرماخوردگی با وجود روماتیسم.مراقبت خاصی نیاز است؟

سرماخوردگی با وجود روماتیسم.مراقبت خاصی نیاز است؟

سلام و باارزوی موفقیت برای شما ,روماتیسم دارم و 6 ماه است تحت درمان هستم برای اولین بار در این دوره سرما خوردم آیا مراقبت دارویی خاصی در پیش بگیرم؟ چون برای سرماخوردگی معمولا دکتر نمیرم ؟
سلام وجود سرما خوردگی ممکن است سبب تشدید بیماری روماتیسمی شود.در صورتی که علائم فقط مربوط به سرما خوردگی باشد، طی دو‌ تا سه روز بهتر می شود در غیر اینصورت نیاز به مراجعه پزشکی است.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

هنوز تشخیص قطعی نوع روماتیسمم داده نشده و برای شما امکان تشخیص آنلاین وجود دارد؟احمد سلیم زاده۱۳۹۳/۰۳/۳۰

با سلام تشخیص بیماری روماتیسم عمدتا بر مبنای شرح حال و معاینه جسمی و تفسیر آزمایشات بر مبتنای آن است به صرف ارسال آزمایشات کمکی موثری نمی توان نمود

آیا طب سنتی و تغییر رژم غذایی در درمان روماتیسم کافی است؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۶/۰۴/۲۰

با سلام. با اطلاعات داده شده شما مشخص نمی شود که مبتلا به چه نوع روماتیسمی هستید. بیماری آرتروز متفاوت از روماتیسم می باشد.در مواقعی که مقاوم به درمان باشد بایستی عمل جراحی انجام شود. در خصوص اینکه بیماری شما فعال است یا غیر فعال و استفاده صرف از رژم غذایی توصیه می شود با پزشک روماتولوژیست مشورت نمایید.

آرتریت روماتوییدغلامحسین علیشیری۱۳۹۷/۰۶/۰۵

با سلام تخصص روماتولوژی جزو سخت ترین رشته ها و پزشکان حال حاضر عموما متبحر هستند. با توجه به اینکه به چندین پزشک مراجعه کرده اید پیشنهاد میکنیم به یک نفر از این اساتید اعتماد کنید و درمان را تحت نظر وی ادامه دهید. پروتکل های درمانی در بیماری آرتریت روماتوئید در تمام دنیا اثبات شده هستند.

تنگی کانال دست دارم آیا میتوانم آمپول بزنم با توجه به بیماری آرتریت روماتوئید؟مژگان عابدینی۱۳۹۷/۰۳/۱۰

سلام یکی ازدرمانهایی که به بهبود علائم موقتی تنکی کانال روی عصب مدین(سندرم تونل کارپال) تزریق ترکیبات استروییدی  میباشد که عارضه ای ندارد اما پاسخ آن دائمی نیست  ودرمواردی ممکنه بعدش برای پاسخ درمانی بهتر وطولانی تر بیمار تحت جراحی قرار گیرد

دیدگاه و نظــرات