برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

زندگی بهتر با آرتریت روماتوئید توام با تب مالت

زندگی بهتر با آرتریت روماتوئید توام با تب مالت

با سلام. پدر روماتیسم دارند. دو سال پیش تب مالت هم گرفتن که باعث بدتر شدن وضعیت کجی مفاصل خصوصا زانوی چپ شد.تب مالتشون درمان شد و اثار بیماری ازبین رفته ولی آزمایشها منفی نشدن.جهت تعویض مفصل زانوی چپ اقدام کردند.بعلت منفی نبودن نتیجه تب مالت قبول نکردن. چکار کنن که راحتتر زندگی کنن. آیا استفاده از زانوبند مفصل دار رو صحیح می دونید؟
سلام تفسیر آزمایش رو با متخصص عفونی مشورت کنید و سپس جهت انجام اقدامات بعدی به متخصص ارتوپدی مراجعه نمایید.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

مادرم استئوآرتریت دارد. با مصرف داروها ایجاد دچار گر گرفتگی و تعریق می شوند. راهنمایی نمایید.محسن اخیانی۱۳۹۵/۰۵/۰۳

سلام .گهگاه برای استئوآرتریت التهابی داروهای فوق تجویز و بسته به میزان پاسخ بتدریج کاهش می یابد. عوارض فوق به نظر ارتباط با درمان دارویی ندارد و از عوارض یائسگی است. ولی در صورت تب باید بررسی بیشتری شود.

برای درد شدید زانو که برخی متخصصین تشخیص از بین رفتن مفصل داده اند به چه متخصصی می بایست مراجعه کرد؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۴/۱۰/۰۲

با سلام. اساتید فوق تخصص روماتولوژی که در حال حاضر در سایت به امر آموزش بیماران مشغول هستند را به شما معرفی می کنیم. این اساتید از سه شهر بزرگ تهران،کرج و یزد در حال همکاری با ما می باشند و در آینده ای نزدیک انشالله پوشش شهرهای دیگر و رشته های دیگر هم کامل خواهد شد.شما با مراجعه به صفحه پزشکان که در بالای سایت قرار دارد می توانید آدرس این عزیزان را دریافت نمایید.

پزشک بیماری روماتیسم را برای مادرم تشخیص داده و یک بار هم آب زانویش کشیده شده. الان درد تیرکشنده زانو دارد. دستور شما چیست؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۲/۰۱/۰۷

با سلام در صورتی که مجددا زانو دچار تورم شده و یا اینکه بیمار تب داشته باشد ضروری است بیمار به اورژانس بیمارستان منتقل شوند تا بررسی لازم صورت گیرد در غیر این صورت بیمار استراحت کنند و داروی ناپروکسن ۲۵۰ میلی گرم هر ۸ ساعت و یا دیکلوفناک ۲۵ هر ۸ ساعت بعد از غذا به همراه قرص پنتوپرازول ۴۰ میلی گرم یا امپرازول روزانه ۱ عدد مصرف کرده و در اولین فرصت بیمار جهت ویزیت مراجعه نماید.

آرتریت روماتوییدغلامحسین علیشیری۱۳۹۷/۰۶/۰۵

با سلام تخصص روماتولوژی جزو سخت ترین رشته ها و پزشکان حال حاضر عموما متبحر هستند. با توجه به اینکه به چندین پزشک مراجعه کرده اید پیشنهاد میکنیم به یک نفر از این اساتید اعتماد کنید و درمان را تحت نظر وی ادامه دهید. پروتکل های درمانی در بیماری آرتریت روماتوئید در تمام دنیا اثبات شده هستند.

دیدگاه و نظــرات