برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

ورزش پیلاتس برای بیماری آتروز زانو مناسب است؟

ورزش پیلاتس برای بیماری آتروز زانو مناسب است؟

سلام. آرتریت روماتویید زانو دارم با محدودیت حرکتی آیا ورزش پیلاتس می توانم انجام بدم؟
سلام ورزشهای کششی در صورتیکه تحت نظر مربی حاذق باشد اشکالی ندارد .

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

با عرض سلام و احترام خدمت شما بزرگواران.می خواستم بپرسم از طریق سلولهای بنیادی نمیشه بیماری آرتریت روماتوئید و سایر بیماری های روماتیسمی رو درمان کرد؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۳/۰۴/۱۳

با سلام امروزه در زمینه استفاده از سلول های بنیادی در زمینه بیماری های روماتیسمی تحقیقات وسیعی در جریان است با توجه به اینکه در این دسته از بیماری ها خود ایمنی در بدن بطور منتشر وجود دارد موفقیت این روش هنوز اثبات نشده بایستی منتظر تحقیقات بیشتر بود.

مادرم 55 سال دارد چند سالی است که پا درد و زانو درد دار که همیشه به متخصص ارتوپد مراجعه میکردیم اما حالا درد شدید شده. به چه دکتری مراجعه کنم؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۴/۰۲/۱۶

با سلام شایع ترین علت درد زانو در خانم های بالای 50 سال بیماری آرتروز می باشد.افتراق بین آرتروز و یا آرتریت توسط روماتولوژیست صورت می گیرد که درمان هرکدام متفاوت می باشد.

با توجه به درد و خشکی صبحگاهی و نتایج آزمایش لوپوس دارم یا آرتریت روماتوئید؟احمد سلیم زاده۱۳۹۲/۱۰/۰۶

با سلام تشخیص بیماری لوپوس و بیماری روماتوئید بر اساس یافته های بالینی و آزمایشگاهی خاص خود می باشد. در صورتی که آرتریت در مفاصل و یا خشکی صبحگاهی ندارید صرف وجود RF بیانگر بیماری روماتوئید نیست. جهت اظهار نظر در خصوص بیماری لوپوس نیاز به اطلاعات بیشتری است که پزشک متخصص داخلی می تواند کمک با معاینه کمک کننده باشد.

مصرف قرص آرتروسن در شبثریا شادمانفر۱۳۹۶/۱۱/۱۶

سلام.بله ایرادی ندارد.

دیدگاه و نظــرات