برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

التهاب مفصلی غضروفی سینه درمان دارد؟

التهاب مفصلی غضروفی سینه درمان دارد؟

با سلام من التهاب مفصلی غضرفی سینه دارم که باعث درد در استخوان قفسه سینه و مفصل نزدیک جناق می شود که خود باعث استفراغ و اسهال و با ضعف همراه است که بعضی روزها تکرار می شود آیا درمان موثر وجود دارد یا چقدر طول می کشد بهبود یابم؟ قرص ایندومتاسین مصرف می کردم که جواب نداد.
با عرض سلام و احترام شما باید از نظر روماتیسم و بیماریهای گوارشی بررسی کامل بشوید و با درمان درست پاسخ بهتری به درمان خواهید داد. 

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

سالهاست علائمی دارم که شبیه علائم بیماری آرتریت روماتوئید می باشد. نظر شما چیست؟الهه دولتشاهی۱۳۹۶/۰۱/۲۰

با سلام ، بیماریهای روماتیسمی بیماریهای مزمنی هستند که  درمان قطعی ندارند ، فقط با درمان ، بیماری کنترل و مهار میگردد ، لذا می بایست توسط پزشک روماتولوژیست بصورت دوره ای ویزیت و معاینه شوید و با درمان بیماری را کنترل بفرمائید ، در صورت مقاوم بودن به درمان های  قبلی درمانهای جدیدتر می بایست برای شما شروع شود .

آیا آرتریت روماتوئید با رابطه زناشویی منتقل می شود؟مسعود مهدوی۱۳۹۶/۰۹/۱۱

سلام. بیماری آرتریت روماتوئید بیماری مسری نیست ولی می تواند در نسل بعدی تا حدودی تاثیر گذار باشد.

تست RF مثبت است آیا آرتریت روماتوئید دارم؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۶/۰۷/۱۷

با سلام تشخیص بیماری روماتیسم در کنار فاکتور روماتوئید مثبت بر اساس یافته های شرح حال و معاینه فیزیکی است برای تشیص قطعی و تعیین نوع درمان لازم است توسط روماتولوژیست معاینه شوید.

آرتریت شریان تمپورالغلامحسین علیشیری۱۳۹۶/۱۰/۱۰

سلام.در واسکولیت آرتریت تمپورال ممکن است تابلوی مشابهی ایجاد نماید و ممکن است بعضا بیوپسی هم منفی باشد.ولیکن در این بیماری پاسخ به درمان کورتون ها با دوز بالا بسیار مناسب است.درصورت عدم پاسخ به درمان توصیه به بررسی بیشتر با فوق تخصص نورولوژی می شود.

دیدگاه و نظــرات