برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

وگنر

وگنر

سلام. عوارض دارو های مصرفی برای بیماری وگنر و ورم کردن بیش از حد صورت بعد از مصرف دارو
سلام از پرسش شما شرح حالی از بیمار متصور نمی شود و نوع دارو مشخص نیست.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

چه میزان مصرف قرص های خواب آور می تواند باعث مرگ انسان شود؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۵/۰۶/۰۸

با سلام. میزان مسمومیت با داروهای آرامش بخش و خواب آور بر اساس بیماری زمینه ای مثل کبدی و کلیوی و نوع دارو و سن بیمار متفاوت است .

سلام من مشکل پسوریازیس دارم حدود دو سال پیش دچار ورم و درد زانو شدم که تصور میکردم به دلیل ضربه است در فصل زمستان بارها و بارها دچار سرماخوردگی شدم و همزمان غلامحسین علیشیری۱۳۹۳/۰۳/۰۹

با سلام بیماری آرتریت پسوریازیسی از بیماری های مزمن روماتیمی است که بایستی بیمار بطور طولانی مدت تحت درمان دارویی باشد. در این بیماری در نوع شدید آن احتمال وجود هم زمان بیماری نقرس وجود دارد. بایستی توجه نمایید تمامی داروها ممکن است دارای عوارض باشند ولی میزان ابتلای به عوارض چنانچه دارو درست تجویز شده باشد و آزمایشات دوره ای انجام دهید معمولا زیاد نیست توصیه می شود به پزشک روماتولوژیست اعتماد کرده و درمان خود را ادامه دهید.

آیا واسکولیت وگنر درمان قطعی دارد؟زنان وگنری میتوانند بچه دارشوند؟أیا وگنری هامیتوانندیک روز بدون داروزندگی کنند؟!محسن اخیانی۱۳۹۵/۰۴/۲۷

سلام .متاسفانه شما بیماری شدیدی دارید و تا کنترل پروتئینوری نمی توانید حامله شوید. وگنر کنترل می شود ولی درمان قطعی ندارد. احتمال حاملگی در صورت کنترل کامل بیماری وجود دارد.

دیدگاه و نظــرات