برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

رماتیسم مفصلی و درد مچ دست

رماتیسم مفصلی و درد مچ دست

با سلام من روماتیسم مفصلی دارم و 6 ماه است تحت نظر هستم هنوز متوجه نشدم چه عواملی باعث بروز درد های ناگهانی و پایدار میشود , با وجود مصرف مرتب دارو بیشتر اوقات درد خفیفی در ناحیه مچ دست دارم به تازه گی کمر درد هم اضافه شده لطفا راهنمایی بفرمایید
با‌عرض سلام.استرس،فعالیت بدنی زیاد،مصرف نامرتب دارو موجب تشدید بیماری میشود.درصورتی که باز هم مشکل دارید به پزشک معالج برای تنظیم دارو مراجعه کنید.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

آیا دوبینی در شب و حساسیت به نور در روز با بیماری روماتیسم در ارتباط است؟الهه دولتشاهی۱۳۹۶/۰۴/۱۶

سلام اگر هیدروکسی کلرکین مصرف میکنند حتماً اورژانسی توسط چشم پزشک ویزیت شوند .

40 سالمه حدود یک سال و نیم تحت درمان دکترگرانقدر شهرام بهاروند هستم روزی 2 عددمتوترکسات مصرف می کنم بیماریم خاموش است فقط درد خفیف در مج پا و زیر کتفم دارم می خغلامحسین علیشیری۱۳۹۳/۰۶/۰۳

با سلام داروی متوتروکسات یکی از دارو های موثری است که در بسیاری از بیماری های روماتیسمی کاربرد دارد. توصیه می شود در خصوص نحوه استفاده دارو و نوع بیماری با پزشک معالج خود مشورت نمایید.

درد مفصلیغلامحسین علیشیری۱۳۹۷/۰۶/۱۱

سلام آزمایشات سرولوژی تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله کیت آزمایشگاهی یا فرد آزمایشگر می باشد اصولا تشخیص بیماری و یا بررسی فعالیت بیماری با شرح حال و معاینه فیزیکی میسر است.

آرتریت روماتوئید دارم و پوستم به شدت به گرما حساس است. آیا با قطع دارو بهبود حاصل میشود؟الهه دولتشاهی۱۳۹۶/۰۴/۱۳

با سلام ازمایش Hla-5 مثبت بدون داشتن علائم تشخیصی نیست ولیکن در مورد حساسیت به نور ، در صورتیکه از سولفاسالازین استفاده بفرمائید دیده میشود ، که توصیه میشود در معرض مستقیم نور قرار نگیرید و از عینک افتابی هم استفاده بفرمائید ، اما در مورد تغییر داروی شما پزشک معالجتان میبایست تصمیم گیری کنند .

دیدگاه و نظــرات