برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید
;

آنفولانزا، از پیشگیری تا درمان به روایت مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریهای آمریکا

آنفولانزا، از پیشگیری تا درمان به روایت مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریهای آمریکا آنفولانزا توسط ویروس آنفولانزا ایجاد می شود. آنفولانزا ممکن است باعث شود افراد سرفه کنند و گلو درد و تب پیدا کنند. همچنین ممکن است آب ریزش بینی، احساس خستگی، بدن درد، یا علایم ناخوشی دیگر در بیمار ظاهر شود. آنفولانزا هر ساله ظاهر می شود و در ایران بیشتر در پاییز و زمستان شیوع دارد.

«آنفولانزا» یک بیماری است که توسط ویروس های آنفولانزا ایجاد می شود. آنفولانزا ممکن است باعث شود افراد سرفه کنند و گلو درد و تب پیدا کنند. همچنین ممکن است آب ریزش بینی، احساس خستگی، بدن درد، یا علایم ناخوشی دیگر در بیمار ظاهر شود. آنفولانزا هر ساله ظاهر می شود و در ایران بیشتر در پاییز و زمستان شیوع دارد. مردم از هر رده سنی، از کودکان و بزرگسالان گرفته تا سالمندان، ممکن است آنفولانزا بگیرند.

به گزارش «بهپو»، امسال هم همانند سال های گذشته با شروع فصل سرما، موارد ابتلا به آنفولانزا افزایش پیدا کرده است. اگرچه امسال کمی زودتر شیوع آنفولانزا شروع شد و هم اکنون شاهد همه گیری آن در مناطق مختلف کشور هستیم. با توجه به اهمیت پیشگیری از آنفولانزا و درمان هرچه زودتر آن در بیماران مبتلا، «مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها» «CDC» در آمریکا متنی را به زبان فارسی در سایتش منتشر کرده که به زبان ساده اصول پیشگیری، تشخیص و درمان آنفولانزا را توضیح داده است که در ادامه از نظرتان می گذرد.

برای دانلود این فایل پی.دی.اف شش صفحه ای اینجا را کلیک کنید./

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

دیدگاه و نظــرات