برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

آزمایش کلسترول

آزمایش کلسترول

سلام. آزمایش کلسترول ۲۳۸.کلسترول بد ۱۵۷.تری گلیسرید ۲۶۰.خانم ۳۳ساله هستم. اضافه وزن زیادی ندارم. نیاز به خوردن دارو هست؟ یا فقط مراعات غذایی داشته باشم؟

سلام. بدون معاینه حضوری و مشاهده شرح حال نمیتوان تصمیم وتشخیصی لحاظ کرد. بهتراست شما با یک پزشک مشورت کنید.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

روماتیسم در کودک 7 سالهغلامحسین علیشیری۱۳۹۶/۱۰/۲۸

با سلام تشخیص روماتیسم بر اساس یافته های بالینی و آزمایش و شرح حال می باشد. منفی بودن نتیجه آزمایش روماتیسم رد کننده تشخیص روماتیسم نیست. به پزشک متخصص روماتولوژی مراجعه نمایید.

سلام پدرم مشکوک به بیماری روماتیسم هستن با علایم قرمزی چشم ثریا شادمانفر۱۳۹۵/۰۶/۰۲

سلام قرمزی چشم یک تظاهر بیماری روماتیسمی می تواند باشد و دسته زیادی از بیماری های روماتیسمی می تواند در ابتدا یا در سیر بیماری قرمزی چشم ایجاد کنند لذا ضروری است توسط روماتولوژیست بررسی صورت گیرد در برخی از موارد ممکن است در بررسی های اولیه یافته قابل توجهی پیدا شود در صورت عود قرمزی چشم بیمار بایستی بطور دوره ای از نظر علل زمینه ای بررسی شوند.

باسلام.طبق ازمایشی که دادم ازمایش anticcpمثبت است و 65 می باشد.می خواستم بدانم نوع روماتیسمم چیست.و چه ورزشهایی مفید است.احمد سلیم زاده۱۳۹۳/۰۴/۱۳

با سلام تشخیص بیماری های روماتیسمی بر اساس شرح حال و یافته های بالینی و یافته ها و معاینات فیزیکی می باشد. وجود یک یافته آزمایشگاهی هیچ گاه بیانگر بیماری خاصی نیست. در صورتی که شکایت مفصلی ندارید اقدام خاصی نیاز نیست.

برای تشخیص بیماریهای التهابی و روماتیسمی کمر میتوان از ام آر آی استفاده کرد؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۳/۱۰/۱۹

با سلام برای تشخیص بیماری as انجام رادیوگرافی کمک بیشتری می کند. از mri برای بررسی عوارض بیماری می توان استفاده نمود و یا در مراحل اولیه در صورت ابتلای مفاصل لگن کمک کننده است.

دیدگاه و نظــرات