برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

آرتریت روماتویید

آرتریت روماتویید

من چند ساله مبتلا به آرتریت روماتویید هستم، چندین دکتر عوض کردم و الان هم زیر نظر دکتر اکبریان هستم ولی همیشه احساس میکنم شاید بیماریمو اشتباه تشخیص دادن یا اینکه درمان دیگه ای داره که بهتره ولی دکترا بهم نمیگن یا نمیدونن، میخاستم بدونم بهترین دکتر برای این بیماری کیه؟
با سلام تخصص روماتولوژی جزو سخت ترین رشته ها و پزشکان حال حاضر عموما متبحر هستند. با توجه به اینکه به چندین پزشک مراجعه کرده اید پیشنهاد میکنیم به یک نفر از این اساتید اعتماد کنید و درمان را تحت نظر وی ادامه دهید. پروتکل های درمانی در بیماری آرتریت روماتوئید در تمام دنیا اثبات شده هستند.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

4 ماه پیش با درد و تورم به پزشک مراعه کردم آزمایشاتم روماتیسمی بنده طی مدت 4 ماه بالا و پایین شده آیا نشانه خاموشی بیماریست؟احمد سلیم زاده۱۳۹۲/۰۵/۱۷

سلام در بررسی ادواری بیماران مبتلا به آرتریت روماتویید فاکتور روماتویید جایگاه زیادی ندارد و نکته مهم دیگر پیگیری درمان تحت نظر پزشک است بدین معنا که درمان فقط برای کاهش علایم نیست و در برخی از مورد لازم است علیرغم بهبودی ، درمان تا مدت قابل توجهی ادامه یابد . در ابتدای کنترل بیماری ممکن است تموج در ازمایشات دیده شود.

حدود 13 ماه پیش بیماری من به صورت ورم مچ پای راست شروع شد. و حالا بیماری شعله ورشده آیا مفاصلم تغییر شکل می دهد؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۳/۰۴/۱۳

با سلام عموما در بیماری های روماتیسمی سیر بیماری و آینده آن تحت تاثیر شروع زودرس درمان و پاسخ بدن به درمان و عوامل محیطی مانند تغذیه و استراحت و مصرف سیگار تاثیر گذار هستند درصد قابل توجهی از بیماران روماتیسمی با توجه به اختلال سیستم ایمنی بایستی تحت درمان باشند. بعضی مواقع با کم کردن داروها چنانچه بیماری عود کند به این معناست که بایستی درمان بصورت قبل ادامه یابد.

آیا در بیماری آرتریت روماتوئید با قطع داروی هیدروکسی کلروکین حساسیت به پوست کاهش می یابد؟الهه دولتشاهی۱۳۹۶/۰۴/۱۳

سلام در صورتیکه بیماری شما کنترل باشد، با تصمیم پزشک معالج داروی هیدروکسی را میتوان اهسته کم کرد و بتدریج قطع کرد، تا عوارض پوستی و چشمی آن کمتر شود.

دیدگاه و نظــرات