برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

پی اچ ادرار نشانه چیست؟

پی اچ ادرار نشانه چیست؟

سلام من هفته پیش چکاب دادم و دیروز که رفتم دکتر فک کنم دکتر فراموش کرد صفحه اخر ازمایشمو ببینه. پی اچ ادرار ۸ بود و ازمایش قبلیم که مال ماه ۹ بوده پی اچ ۵ بوده. میخواستم بدونم مشکلی وجود نداره؟
سلام افزایش یا کاهش ph در آزمایش در کنار علائم بالینی میتواند معنی دار باشد. علی ای الحال به نظر میرسد میزان ph شما در رنج نرمال باشد.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

کاهش گلبول سفید خونمحبوبه سادات حسینی۱۳۹۶/۰۷/۰۳

در مورد سوال دوم، wbc یعنی تعداد گلبولهای سفید کم است که ممکن است در مواقع مختلفی این اتفاق بیفتد ، و برخی مواقع نیز موقت است لذا ازمایش تکرار گردد و در صورت تکرار با یک فوق تخصص خون و یا متخصص داخلی مشورت شود

تیره گی پوست و igf-1محبوبه سادات حسینی۱۳۹۶/۱۱/۲۵

با سلام، همراهی اکانتوزیز نیگریکانس با بیماریی که هورمن رشد در آن افزایش میابد دیده میشود و با درمان قابل رفع شدن میباشد.

برای تشخیص بیماریهای التهابی و روماتیسمی کمر میتوان از ام آر آی استفاده کرد؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۳/۱۰/۱۹

با سلام برای تشخیص بیماری as انجام رادیوگرافی کمک بیشتری می کند. از mri برای بررسی عوارض بیماری می توان استفاده نمود و یا در مراحل اولیه در صورت ابتلای مفاصل لگن کمک کننده است.

همسرم از درد شدید کمر و گردن رنج میبره و ام آر آی چیزی نشون نداده. مشکلش چی می تونه باشه؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۴/۰۷/۰۴

با سلام در دردهای ستون فقرات در افراد جوان ومیانسال که با استراحت بهبودی نداشتنه ویا فته های تصویر برداری توجیه کننده آن نیست بایستی توسط روماتولوژیست بررسی از نظر بیماری اسپوندیلوارتریت صورت گیرد.

دیدگاه و نظــرات