برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

آرترت روماتوئید و اسهال خونی

آرترت روماتوئید و اسهال خونی

بیماری آرتریت روماتوئید با ای اس آر بالای 60 دارم.در سن 20 سالگی دچار اسهال خونی و خلط خونی شدم در سن 35 به بالا دچار درد های عضلانی شدم.آیا بیماریم (آرتریت روماتوئید) ربطی به اسهال خونی و خلط خونی ندارد؟
با سلام.در زمانی که مشکلاتی از این دست پیدا می شود ابتدا می بایست احتمال مشکلات عفونی دیگر توسط پزشک متخصص بررسی گردد.معمول آرتریت روماتوئید ربطی به این مشکلات ندارد.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

با سلام با توجه به سابقه ی بیماریم،و اینکه حدودا دو ساله که پردنیزولون مصرف میکنم،جایی خوندم که افرادی که کورتون مصرف میکنند به دلیل کورتیزول بالا ممکنه به سندراحمد سلیم زاده۱۳۹۲/۰۶/۳۰

با سلام اصولا مصرف کورکیکو استروئید ها مانند پردنیزلون در بیماری روماتوئید با دوزهای پایین استفاده می شود که پزشک معالج تمایل دارد دوز این دارو را در اسرع وقت به حداقل ممکن برساند .با توجه به تجربه موجود کوشینگ دارویی در دوزهای معمول این بیماری شایع نیست لذا در صورت وجود علائم ضروری است بررسی بیشتری صورت گیرد.

از سال 86 به بیماری روماتیسم مفصلی مبتلا می باشم و تحت درمان هستم. در حال حاضر جوش های چرکی بر روی پوستم ظاهر شده است!غلامحسین علیشیری۱۳۹۲/۰۱/۲۶

با سلام بیماری آرتریت روماتوئید می تواند دارای طیف وسیعی از خفیف تا شدید باشد که بر اساس شدت بیماری روماتولوژیست اقدام به تجویز دارو می کند. داروها ممکن است دارای عوارضی باشند از جمله عارضه ذکر شده ( که می تواند عارضه داروی پردنیزلون با دوز بالا باشد).جهت تنظیم دوز دارو با پزشک مشورت نمایید.

علت کاهش دید در بیماری آرتریت روماتوئید آیا مصرف قرص هیدروکسی کلروکوئین است؟احمد سلیم زاده۱۳۹۶/۰۹/۲۸

سلام. در بیماری آرتریت روماتوئید کاهش دید به علل مختلفی اتفاق می افتد و لازم است با نظر پزشک معالج مشاوره چشم پزشکی برای شناخت علل صورت بگیرد.

دیدگاه و نظــرات