برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

درد ب دن

درد ب دن

سلام به مدت یکساله که درد بدن و سردرد دارم سردردام به صورت نبضی هست و همش به پای میگرن گذاشتم تا ۱۱ سالگی هم زیر نظر متخصص مغزو اعصاب به علت تشنج دوران کودکی بودم وخوب شدم و علایمی ندیدم .اما درد بدن شدید همیشه دارم به حدی که گاهی اوقات شبا خوابم نمیبره همیشه کوفته و خسته هستم قوای بدنیم کمه سردردای نبضی هم میگیرم اکثرا درد بدنم به حدیه که ورزش که میکنم بدن درد شدید و ممکن چندروزی بیفتم یا تب کنمآزمایشاتی برام نوشتن شک به روماتیسم مه نشون دادم به پزشک و گفت مشکلی نداره حالا میخام بدونم چکار کنم؟
با سلام.برای پیگیری بیماری لازم است معاینه و بررسی شویدتوصیه میکنم به پزشک متخصص داخلی مراجعه و در صورت لزوم و با نظر ایشان به روماتولوژیست مراجعه نمایید.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

تشخیص فیبرومیالژیا از بورسیت چگونه است؟ آیا درد در هر دو پراکنده است؟ توسط رادیوگرافی بورسیت تشخیص داده می شود؟ثریا شادمانفر۱۳۹۴/۱۰/۲۷

در فیبرومیالژی معمولا درد پراکنده در تمام بدن است. اما در بورسیت درد در یک ناحیا بسته به محل وجود دارد. گاهی با سونو گرافی بورسیت مشخص میشود.

درد و ضعف شدید عضلانی و عصبی همراه با کاهش وزنمسعود مهدوی۱۳۹۷/۰۲/۲۹

سلام توصیه می‌شود ابتدا به متخصص داخلی مراجعه نمایید تا در صورت صلاحدید ایشان به روماتولوژیست ارجاع شوید

با توجه به درد های مبهم در بدنم آیا مبتلا به فیبرومیالژیا هستم؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۳/۰۵/۰۳

با سلام بیماری فیبرومیالژیا زمانی مطرح می شود که سایر علل زمینه ای مورد بررسی قرار گیرند. توصیه می کنیم چنانچه توسط پزشک متخصص بررسی شده اید اصول ارگونومی را در مواقع فعالیت روزمره و خواب مراعات شود و ورزش های اصلاحی و تقویتی ستون فقرات گردن و کمر انجام شود. چنانچه علیرغم مجموعه اقدامات مشکل ادامه داشت با روانشناس مشورت نمایید

درد های مبهم دارم که مشکوک به فیبرومیالژیا است ولی دکتر میگه چیز خاصی نیست!!غلامحسین علیشیری۱۳۹۳/۰۷/۰۴

با سلام با توجه به اینکه تورم در مفصل و ورم دست ها دارای تشخیص افتراقی متفاوتی هستند ضروری است شرح حال دقیقتر از خشکی صبحگاهی و درد مفاصل یا تغییر رنگ انگشتان به دنبال مواجه با هوا و یا آب سرد و یا وجود حساسیت پوستی نسبت به محرک های محیطی مانند نور و وجود آفت دهان و غیره را داشته باشید. توصیه می شود به پزشک روماتولوژیست مراجعه و معاینه دقیق شوید.

دیدگاه و نظــرات